Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
vickan1976 skrev:Den ser jättemysig ut! Vill ha en också!

Din klänning verkar vara en snävare modell, såg att det finns två olika. Någon med mycket vidd och en smalare, rakare. Det är nog därför det blir en söm bak.

Knakar det inte i fållarna när du drar åt klänningen. De kan nog lätt spricka på så töjbart tyg, eller?
Det knakade inte i några sömmar när jag provade den häromdagen. Jag kanske måste ha den idag och testa lite mera?
Av UlleL
zmurfan skrev:
vickan1976 skrev:Den ser jättemysig ut! Vill ha en också!

Din klänning verkar vara en snävare modell, såg att det finns två olika. Någon med mycket vidd och en smalare, rakare. Det är nog därför det blir en söm bak.

Knakar det inte i fållarna när du drar åt klänningen. De kan nog lätt spricka på så töjbart tyg, eller?
Det knakade inte i några sömmar när jag provade den häromdagen. Jag kanske måste ha den idag och testa lite mera?
:tumup:
Av awa
Gjort färdigt min klänning idag, så här blev resultatet
Riktigt nöjd faktiskt, gjorde den i styvt material så satt in en dragkedja i sidan på "kjoldelen"
//Alva

Bild
Av Smultronbarn
Bubbi skrev:Snyggt! Och vad snygg du är!
:iagree: Fin tjej/kvinna och fin klänning! :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Dorotea skrev:Mycket intressant! En sak som jag inte förstår/orkar läsa i beskrivningen för att ta reda på :oops: det är vad det där midjebandet är till? ÄR det bara som nån slags fåll?
Dorro, det du ser som ser ut som midjebälte är de långa remmar du knyter om dig för att få till klänningens överdel. Hela idén med klänningen är att det är en kjol med två långa band du knyter om dig i olika möjliga variationer.

Är remmarna för långa så blir det att man får sno ett par varv om midjan med.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Klänningen ser ut så här
Bild

En kjoldel och två långa band att göra knytningarna med.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Aha, den, den har jag helt missat. Och någon sån finns inte på min köpta klänning i vilket fall.
Måste vara någon typ av linning som viks ner bara.
Jag trodde du menade det runt midjan på den röda klänningen. Det borde dock vara remmarna som knyts runt.
Av Kyltsi
Dorotea skrev:
Jinxan skrev:Men det är väl ett band med på beskrivningen? :hmm:
Ja, det är den jag inte fattar. Jag undrar om man kanske ska ha den till att täcka över sömsmånen? Och fålla i ryggen? :hmm: Men då kan det väl omöjligtvis bli en enda söm.
Jo, man syr allt samtidigt, så blir det bara en sömm.
Användarens profilbild
Av zink
En klänning lite åt convertible-hållet i Ellos sommarkatalog sid 225, strandklänning.

Hm, den finns i svart och rött - så alla nyanserna av rött nedan är samma färg alltså ;-)

http://www.ellos.se/dv/1-Underklader-ba ... ?Nr=323449

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?