Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mariaj
Någon som har en Ergo att demonstrera och bor i Uppsala-trakten? Eller Stockholm?
Är nyfiken på den.
Kan man bevara inställningarna eller måste det göras om för varje gång?
Av Alexandra
Mariaj skrev:Någon som har en Ergo att demonstrera och bor i Uppsala-trakten? Eller Stockholm?
Är nyfiken på den.
Kan man bevara inställningarna eller måste det göras om för varje gång?
Hej!
Vi kommer att ha en träff nu på på fredag i stockholm (11/2 10.00 i teaterbaren, kulturhuset)
Där kommer det att finnas Ergo att prova!
Användarens profilbild
Av Tabby
Så länge kanske detta kan vara till hjälp.
Användarens profilbild
Av KATARINA
mycket att ställa in. Först är det ju midjebältet som går att ha kvar inställningen på. Sedan är det det tvärgående bandet mellan axelremmarna som också går att ha kvar och sedan är det axelremmarna som måste dras åt varje gång. Eller egentligen måste man inte det heller om man knäpper upp den. Nu lät det krångligt men Ergon är väldigt lätt att ställa in och justera tycker jag. Som sagt, kom till sjalträff om du kan annars är du välkommen hem till mig och prova.
Användarens profilbild
Av johanna
Mariaj skrev:Någon som har en Ergo att demonstrera och bor i Uppsala-trakten?
Jag har en Ergo. Och praktiskt nog vet du ju redan var jag bor :lol:
Av Mariaj
Jaså du har en Ergo också!
Då kommer jag gärna och provar nån gång de närmaste veckorna.
Kommer ej ihåg ditt telnr, du kanske kan skicka det så kan vi komma överens om en dag eller om du inte vill lägga ut det här så är mitt telnr 314722 så kan ju du ringa också.
Vi hörs!
Av Ulla-Maija
Mariaj skrev:Någon som har en Ergo att demonstrera och bor i Uppsala-trakten? Eller Stockholm?
Vi har naturligtvis på Hälsingehöjden (alltså hos www.sjalar.nu) så det är bara ringa och kolla att vi är där eller boka tid om du vet när det passar dig så kan du pröva.

Ulla
Användarens profilbild
Av johanna
Mariaj skrev:Jaså du har en Ergo också!
Då kommer jag gärna och provar nån gång de närmaste veckorna.
Kommer ej ihåg ditt telnr, du kanske kan skicka det så kan vi komma överens om en dag eller om du inte vill lägga ut det här så är mitt telnr 314722 så kan ju du ringa också.
Vi hörs!
*harkel* Ja, och en Storkis. Man lär ju utöka bärredskaps-beståndet, liksom :) Jag skickade ett "PM" med mitt nummer också :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?