Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
FÖR hårt är inte heller skönt, har lyckats med det någon gång och då fick jag som "stickningar" eller hur man nu ska beskriva det i axlarna.

Har du försökt få tag på någon av Ume-borna här på sjalbarn då? Dom hjälper säker till om du hojtar på dom. :)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Idag försökte jag igen och kändes det bättre, men han kom högre upp idag. Vet inte om det har nån betydelse heller.. Men att det bränner mellan skulderbladen, så får jag när jag sitter vid symaskinen oxå...
Han var riktigt störtrött idag men jag knölade ner honom i mitt rosa lakan o vips så sov han. Var iof betydligt svårare att få av sig honom o alltihop när jag kom hem, då vaknade han.. Han var så söt för jag har tappat bort hans mössa så jag tog på honom tomteluvan istället så det var bara den som stack upp ur min jacka :D Jag vill ha en riktig sjal NU...vill ju ha en elastisk men jag såg nån blårandig nånstans o den var SÅ fin...en sån skulle jag oxå vilja ha...

Kristina: Näe..jag har inte gjort det...känner mig för blyg för det =/
Användarens profilbild
Av Jennelii
Oops...nu råkade jag beställa en moby *impulsköp* ...blev rekommenderad en bundler istället men jag kommer nog inte att använda den så jättemkt så jag kör på en sånhär (till att börja med)... *nervös* vad har jag gjort? :?
Användarens profilbild
Av Alven
Jennelii skrev:vad har jag gjort? :?
Något som du inte kommer att ångra! :D Jag stormtrivdes med min moby.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Du kommer garanterat inte att ångra dig.

Barnet skall sitta med rumpan ovanför din navel helst. Det är bra tyngspunkt.

Låter kanske som att du spänner axlarna om du får samma symptom som när du sitter vid symaskinen. Ska kolla med min sjukgymnast-man.
Användarens profilbild
Av Jennelii
En marinblå tog jag, har precis betalat den...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?