Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Någon som har erfarenhet av att beställa ifrån naturalconnection.co/uk?

Jag beställde en bärsele i slutet av förra månaden som enligt hemsidan skickades den 4:e april och hittills har det inte kommit nåt paket på posten :cry: Har mailat dem tre gånger nu, en gång innan beställningen och då fick jag svar efter typ en vecka och två gånger efter som jag inte fått svar på... Snälla säg att de bara är lite långsamma...någon?
Jag har beställt därifrån flera gånger och det har aldrig varit något problem.
borås skrev:sorg i familjen, står så här på deras hemsida:
Due to a family bereavement, orders placed now will not be posted until Monday April 18th. Thank you for your patience.
:(
Jo visst, men den texten kom inte upp förrän i måndags och då borde paketer redan skickats en vecka tidigare... :hmm: Skönt att höra att nån annan har beställt därifrån dock. Vad gör man egentligen om man inte skulle få något man köpt på nätet? Jag har liksom inte varit med om det tidigare...
Ellasario skrev:sorgen kanske har uppkommit tidigare, och personen har väl isf inte haft ork att skriva något på sidan eller ta tag i något....
Det är ju det jag hoppas på även om det låter lite fel i sammanhanget...
lsofial skrev:
June skrev:Jag har beställt därifrån flera gånger och det har aldrig varit något problem.
Hur lång tid tog det innan du fick det du beställde? Hade du någonsin problem att kontakta dem?
Oftast dagen efter då jag bodde i UK då. Enda gången det tog längre tid var när jag gjorde en specialbeställningen och hon inte hade varorna inne. Oftast svarade hon direkt eller inom några dagar. Om du inte fått något svar tycker jag du ska kontakta henne igen. Det står på hemsidan att hon skickar innestående orders idag, sedan dröjer det en vecka tills hon öppnar igen så kontakta henne idag om du vill ha svar är mitt råd. Hoppas du får svar!
June skrev:
lsofial skrev:
June skrev:Jag har beställt därifrån flera gånger och det har aldrig varit något problem.
Hur lång tid tog det innan du fick det du beställde? Hade du någonsin problem att kontakta dem?
Oftast dagen efter då jag bodde i UK då. Enda gången det tog längre tid var när jag gjorde en specialbeställningen och hon inte hade varorna inne. Oftast svarade hon direkt eller inom några dagar. Om du inte fått något svar tycker jag du ska kontakta henne igen. Det står på hemsidan att hon skickar innestående orders idag, sedan dröjer det en vecka tills hon öppnar igen så kontakta henne idag om du vill ha svar är mitt råd. Hoppas du får svar!
Fick precis svar av henne och hon verkar villig att försöka reda ut det här trasslet...
lsofial skrev:
June skrev:
lsofial skrev:
Fick precis svar av henne och hon verkar villig att försöka reda ut det här trasslet...
Vad bra!
Idag kom brevbäraren med ett litet paket innehållandes min beco :D :D :D
Först tänkte jag att hon på Naturalconnection hade glömt posta paketet och att det nu istället hade kommit fram på raketfart, men sen tittade jag på datumstämpeln och såg att hon faktiskt skickat det när hon sa att hon hade gjort det.
Det tog hela 19 dagar :whut: , men nu är den äntligen här!!!
lsofial skrev:Idag kom brevbäraren med ett litet paket innehållandes min beco :D :D :D
Först tänkte jag att hon på Naturalconnection hade glömt posta paketet och att det nu istället hade kommit fram på raketfart, men sen tittade jag på datumstämpeln och såg att hon faktiskt skickat det när hon sa att hon hade gjort det.
:tumup: Men jag hade för mig de inte fick skicka Beco utanför UK.
June skrev:
lsofial skrev:Idag kom brevbäraren med ett litet paket innehållandes min beco :D :D :D
De skickar bara till länder som inte själva har en återförsäljare om jag förstått det hela rätt och här i italien säljer ingen beco
lsofial skrev:
June skrev:
De skickar bara till länder som inte själva har en återförsäljare om jag förstått det hela rätt och här i italien säljer ingen beco
Aha, fick för mig att du bodde i Sverige.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?