Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Moson skrev:Det skulle bli en mössa till mig som blev väldigt felräknad och sedan blev en topp istället.
:Hahaa: :app: :vågen:
Användarens profilbild
Av Moson
ganesha skrev:
Moson skrev:Det skulle bli en mössa till mig som blev väldigt felräknad och sedan blev en topp istället.
Min mössa ;)

Lite otydliga bilder och inte riktigt lika gul i verkligheten. Lärde mig maska av med I-cord på köpet :)
Framifrån
Bild
Bakifrån
Bild
Användarens profilbild
Av Mosan
ganesha skrev:
När jag bara läste sista sidan här trodde jag du gjort så fel att det blev en topp till dig själv :Hahaa:. sen förstod jag att det var till E. Den blev ju väldigt fin.

Den där koftan var ju superfin Bubbi En sån tycker jag du ska sticka!
Är så impad av er som fixar såna där sjalgrejer. Orka hålla reda på maskorna liksom, tänker jag. :shock: I min värld hade det aldrig blivit rätt utan minst två upprepningar per varv och så några som bonus. Kan ni typ titta på tv och sticka sånt där?
Apropå sjal till en karl så har jag stickat en Legolas i Manos till sambon, det blev snyggt. Inte för feminint. Enda problemet är att han har lite problem med just flärparna på ändarna, han är mer en halsdukskille.
Av Ponyo
ganesha skrev:Är så impad av er som fixar såna där sjalgrejer. Orka hålla reda på maskorna liksom, tänker jag. :shock: I min värld hade det aldrig blivit rätt utan minst två upprepningar per varv och så några som bonus. Kan ni typ titta på tv och sticka sånt där?
Oftast är det många repetioner, så tillslut lär man sig varven utantill. Och efter ett tag lär man sig se sambandet, och kan se vad som händer härnäst. I alla fall när man stickar tex harunin. Den vågar jag sticka utan beskrivning större delen av tiden (jag följer dock slaviskt när man byter från diagram 1 till 2) Och Just harunin har både diagram och text att välja mellan, och jag föredrar text.
Av Ponyo
solängel skrev:Apropå sjal till en karl så har jag stickat en Legolas i Manos till sambon, det blev snyggt. Inte för feminint. Enda problemet är att han har lite problem med just flärparna på ändarna, han är mer en halsdukskille.
Hur ser den ut?
Användarens profilbild
Av melon
ganesha skrev:Är så impad av er som fixar såna där sjalgrejer. Orka hålla reda på maskorna liksom, tänker jag. :shock: I min värld hade det aldrig blivit rätt utan minst två upprepningar per varv och så några som bonus. Kan ni typ titta på tv och sticka sånt där?
Första sjalen nej. Då räknade jag varenda maska och hade väldigt fullt upp med det. Vissa sjalar är lättare än andra med logiska mönster som är lättlärda och då går det bra att titta på tv och prata samtidigt medans andra är svårare och kräver mer fokus. Det är en träningssak, det blir lättare för varje sjal.
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 291

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?