Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

borås skrev:
millla skrev::think: (smiley som biter på naglarna) Nu ligger den i maskinen tillsammans med en flaska färg...
vilken blev det, kisel eller marmor? :D
är kiseln också bomull+lin?
marmor blev det till slut.
kiseln är i bomull.
Nu är den nästan torr :vågen:
Så här blev det!

Bild

Jag brydde mig inte om att sprätta bort vikningen men det borde jag kanske ha gjort för det visade sig att den var sydd med syntettråd... :roll: Men det är småsaker, jag tycker den blev fin! Och mönstret framträder fortfarande ganska tydligt precis som jag hoppades. :D
Tycker den blev väldigt vacker och läcker i färgen! :love:

Använde du en hel flaska, eller halverade du?
CAKirre skrev:Tycker den blev väldigt vacker och läcker i färgen! :love:

Använde du en hel flaska, eller halverade du?
Jag använde lite drygt 1/3 av flaskan.
millla skrev:
Hell Cat skrev::eld: undrar om det är min "gamla" marble du har? Har du köpt den av Thowida?
nej jag har redan glömt vem jag köpte den av... :oops: :hmm: inte thowida iallafall.
Lenaskeå kanske, har för mig att det var hon som delade på den (jag köpte den som hel och sålde den vidare, sedan delade den på sig).
pulibus skrev:Åh, underbar! :vågen:
Nu vill vi se bärbilder också!! :D
:lol: Just nu är sjalen fortfarande blöt i vikningen och jag är dunderförkyld och har skitigt hår. Den karamellen får vi suga lite på tror jag...
mari_tres skrev:
millla skrev:
Hell Cat skrev::eld: undrar om det är min "gamla" marble du har? Har du köpt den av Thowida?
nej jag har redan glömt vem jag köpte den av... :oops: :hmm: inte thowida iallafall.
Lenaskeå kanske, har för mig att det var hon som delade på den (jag köpte den som hel och sålde den vidare, sedan delade den på sig).
Nej det var inte Lenaskeå heller. Det var ingen av de gamla vanliga sjalhallickarna :lol:
Av Hell Cat
mari_tres skrev:
millla skrev:
Jag köpte halva hennes, som sen blev till en ringsjal :D
millla skrev:Nu är den nästan torr :vågen:
Så här blev det!

Bild

Jag brydde mig inte om att sprätta bort vikningen men det borde jag kanske ha gjort för det visade sig att den var sydd med syntettråd... :roll: Men det är småsaker, jag tycker den blev fin! Och mönstret framträder fortfarande ganska tydligt precis som jag hoppades. :D
Fin :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?