Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av idamlolsson
Dotterns Helly Hansen skalbyxor har flera små hål vid tejpningen på insidan av benen. Det är liksom slitningar i tyget... Hur som helst undrar jag om någon har tips på hur man lagar. Var får man tag på lämpliga lagningslappar?

Det är sådanahär byxor.
Bild
lånad bild från Helly Hansen
Användarens profilbild
Av Mirjam
Exakt såna som vi har, med samma sorts hål. Allt med tejpade innerbensömmar får såna hål hos oss, satt just och tänkte på hur man bäst lagar det. Har för mig att jag läst om segeltejp som ska vara bra, men var hittar man det??
Reklamera tycker jag! Annars hade jag gått till en outdoorbutik och kollat vad de har för lagningskit för funktionsmaterial. Det får ju vara nån sorts tejp, eller nåt som man limmar på men är det längst hela sömmen blir det ju en del jobb. Sen brukar det finnas självhäftande laglappar lite här och var som jag använt på regnkläder, men de kan nog vara klena för att laga sömmen. Risken är nog att de inte sitter så bra på sånt utsatt ställe.
Användarens profilbild
Av Mirjam
Sånt som man köpt begagnat (och var helt när man köpte det) är det nog svårt att reklamera? Jag funderar iofs på att reklamera Kappahloverallen som köptes i höstas, den har hållt bra nästan hela säsongen men nu har den samma hål på innerbensömmen. Trist när man vill att den ska kunna ärvas. Samtidigt känns det miljömässigt fel att kassera den, den är ju hel och fin förutom just i sömmen!
Jo, egentligen borde de reklameras. Jag köpte dem nya förra våren tror jag. Längre än så borde de hålla tycker jag...
Får väl ge mig ut och leta lagningskit annars. Det är inte sömmen som är trasig, utan yttertyget bredvid sömmen, där där tejpningskanten är om det nu förklarar saken :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?