Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
De funkar utmärkt att slakta för att få remmar och spännen gratis så man kan sy en egen bra sele. :mrgreen: Men det vet jag ju förståss inte om du vill göra...
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Cilia skrev:De funkar utmärkt att slakta för att få remmar och spännen gratis så man kan sy en egen bra sele. :mrgreen: Men det vet jag ju förståss inte om du vill göra...
tja, om man redan har en kan man kanske göra så, eller så säljer man den gamla, får igen lite pengar och köper nya spännen på Bibbis typ för ett par tior ;)
Användarens profilbild
Av Stark
Trulsamin skrev:
Cilia skrev:De funkar utmärkt att slakta för att få remmar och spännen gratis så man kan sy en egen bra sele. :mrgreen: Men det vet jag ju förståss inte om du vill göra...
tja, om man redan har en kan man kanske göra så, eller så säljer man den gamla, får igen lite pengar och köper nya spännen på Bibbis typ för ett par tior ;)
Nu ska du inte vara sån :nono: :this: Gör man som jag sa så gör man ju en god gärning... Eller två, återanvänder och besparar någon annan en onödig pryl 8)
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Cilia skrev:
Trulsamin skrev:
Nu ska du inte vara sån :nono: :this: Gör man som jag sa så gör man ju en god gärning... Eller två, återanvänder och besparar någon annan en onödig pryl 8)
Fast var det nu inte bättre att folk bar om än i en BB än att de lät sina bebisar ligga i vagnen ;)

(Oj vad fördomsfull jag lät där men snälla ni, ta det med en nypa salt, jag inser också att det inte är hela sanningen)
Användarens profilbild
Av Stark
Trulsamin skrev:
Cilia skrev:
Trulsamin skrev:
Fast var det nu inte bättre att folk bar om än i en BB än att de lät sina bebisar ligga i vagnen ;)

(Oj vad fördomsfull jag lät där men snälla ni, ta det med en nypa salt, jag inser också att det inte är hela sanningen)
Nä, för har de ingen BB köper de en Ergo - eller hur var det nurå :Hahaa:
Av mammatillE
Jag adopterade den stackarn ändå. Kunde inte med att säga nej.. :oops: :lol:

Men jag har provat och den är ju inte snäll mot axlarna direkt, men den är bra till detta:
- om man egentligen vill äta mat med becon på men är rädd att spilla
- om det är varmt och man inte hittar becon för den är på den andra våningen
- om det bara ska gå snabbt (typ hämta tvätt i trädgården) och ringsjalen är blöt

Så helt meningslös var den inte. Dock används den bara i 5 minuters pass typ. Skulle aldrig betala för den liksom, men när den nu kom gratis.. :roll:
Av Enid
Jag har spånat lite på en ide om att sy om en riktigt gammal BabyBjörn (dom helt i tyg) till en slag Seat'n'sack men jag vet inte om det är görbart i verkligheten :lol: .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?