Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
jag sydde en sjal till min inte ännu gravida eller ens i förhållande-klasskompis och eftersom han är lite...... :hmm: indiskarabisk-åt det hållet-inspirerad lilaälskande kille så ville jag göra HANS sjal liksom, med en panel, och om jag får säga det själv så blev det riktigt snyggt. jag gjorde en matchande mössa oxå. (och en till mig eftersom tyg blev över :lol: )
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av karro54
Vilket fint tyg! Matchande mössa till bäbis? Varför vill din kompis ha en sjal, jag blev så nyfiken?
Användarens profilbild
Av aspen
karro54 skrev:Vilket fint tyg! Matchande mössa till bäbis? Varför vill din kompis ha en sjal, jag blev så nyfiken?
jag har väl tjötat för mycket om hur jag själv har trivts med dem :-). vi läste samtidigt om anknytning i skolan så det hjälpte ju oxå till att skapa intresset. 4 sjalar till klasskompisar har det blivit. bara en har fått barn ännu. (inser här och nu att jag verkar vara en bra bärsjalsambassadör ;-) )
Av Smultronbarn
Vilken härlig present! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?