Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hökismamma
Annonsvarning? Vet inte om jag hamnade på rätt ställe nu? Eller borde det vara under sälj?

Jag funderar på att starta kurser i mönsterkonstruktion i egen regi, och undrar om det finns intresse hos sjalföräldrar, eftersom det ju är en kreativ skara! (Jag har hängt här tidigare, och konstruerat en egen bärsjal efter tips här inne.)

Jag är utbildad mönsterkonstruktör och har undervisat i ämnet i flera år. Specialitet är improvisation och en praktisk/analytisk inriktning. Jag gillar ovanliga upplägg, och är öppen för att spåna på drop-in-kurser och ta-med-ditt-barn-kurser på dagtid, eller andra idéer.

Kurserna kommer förmodligen att vara i eller i närheten av Hökarängen i Stockholm (söderförort, gröna linjen).
Av Hökismamma
Vad kul, Pilotta. Kursavgiften beror på antal deltagare, kursupplägg och ev lokalkostnad mm, men jag ska försöka hålla avgiften hyfsat låg. Berätta gärna vad du skulle vilja lära dig, och vilken kostnad du kan tänka dig.
Av Smultronbarn
Jag tror absolut det finns intresse för liknande kurser. Och kurser där även barnen är välkomna att följa med är toppen! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?