Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Axels mamma
Någon som är bra på pärldjur?

Jag gjorde vanliga platta djur med barnen nu i helgen och sonen har fastnat :wink:
Nu skulle jag vilja förstå mig på hur jag kan få till djur i 3D. Gissar att jag ska göra runt på något sätt - men hur?

Tråd till detta, fiskelina eller någon form av metalltråd?
Hur små pärlor fungerar bäst?
Av sassa78
Kyltsi skrev:Jag läste pälsdjur och undrade vad du menade med att göra pälsdjur :fnissa:
Ha ha! amen jag med!! :)
Användarens profilbild
Av glis
Jag köpte en bok som heter "perledyr" på Panduro. Jag har gjort djur med glaspärlor och tunn metalltråd.

Jag började med att göra ödlor innan jag köpte boken: ritade upp konturerna av en ödla, bestämde vilka färger jag skulle ha, tog en lång bit metalltråd och började trä. Jag trädde liksom runt så att det går två trådar genom varje pärlrad.

En hel bredd av ryggskölden uppträdd på ena tråden från höger till vänster. Andra tråden igenom hela raden från vänster till höger. Sedan en hel rad buksköld på samma sätt istället för att som ni väl gjort tidigare, börjat med nästa rad ryggsköld?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?