Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Ok, men senast måndag borde du ju ha den tycker jag?!
(Försöker själv ställa in mig på att jag får den i slutet av nästa vecka, så kan jag bli glatt överaskad om den kommer tidigare)

...och ja, hade det varit liiiiiiite närmare hade en live-jämförelse varit given! :tumup:
Användarens profilbild
Av HannaGerda
CrazyMagpie skrev:
HannaGerda skrev:
CrazyMagpie skrev:
kvarnvik skrev:Ingen avi idag heller :( Och vi som åker till Sthlm imorgon :roll:
Attans! :?
När skickades sjalen?

(vi måste ju köra en foto-bombning sen när vi fått hem våra superrandiga sjalar :app: )

Vad väntar ni på för sjalar? Nyfiken nyfiken nyfiken!
Var sin Girasol Amitola, dock olika inslag! :D

(bilder finns på första sidan här i tråden)
ojojoj lyllos er båda då!
Användarens profilbild
Av Ida
esarina skrev:Jag drömmer inte om bärdon. Jag drömmer om amningskläder som matchar min dolcino kuba! :lol:
:app: :loving:
Användarens profilbild
Av melon
thowida skrev:
HannaGerda skrev: Jag har funderat på det förut att man borde ha någon slags sjal-bibliotek där man kan låna och låna ut sjalar. Hittade en gång ett sådant bibliotek på internet, eller biblioteket fanns inte på internet utan i San Fransisco. En gång i månaden fick alla som var medlemmar komma och låna en sjal i en månads tid och det kostade typ 100 kr om året. För dom pengarna de fick in köpte de nya sjalar och så var en del sjalar skänkta har jag för mig. Mycket fin grej.
Det har jag också funderat på av och till under en lång tid, nu bor det flertal "sjalbarns-sjalar" hos sjalbarnare runt om i Sverige i stället, sjalar som säljs riktigt billigt och endast får säljas på sjalbarn. Var dock ett tag sedan jag såg någon av dem ute på säljes :hmm: en finns i ge bort tråden just nu vet jag en trikåsjal (moby wrap)
Det där med sjalbibliotek har ju testats en gång för ett par år sen. Det kostade någon hundralapp att låna en sjal, men jag tror det föll på att det var svårt att ha alla sjalar inne som efterfrågades. Minns inte helt.
Användarens profilbild
Av Droppen
CrazyMagpie skrev:Oh, Indio Hibiscus skulle ju gärna få flytta hit hem också... :loving:

Bild
(bilden lånad från en tråd här inne av Droppen)
Öööh, har jag alltså lagt ut den där hemska bilden?!? :siishah:
Användarens profilbild
Av Mårbacka
Droppen skrev:
CrazyMagpie skrev:Oh, Indio Hibiscus skulle ju gärna få flytta hit hem också... :loving:

Bild
Vadå hemsk? Ni ser ju supermysiga ut, kind mot kind och allt :loving:
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Mårbacka skrev:
Droppen skrev:

Bild
Ja ni är ju superfina :love:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
HannaGerda skrev:
Mårbacka skrev:
Droppen skrev:

Bild
Ja ni är ju superfina :love:
Droppen - ja, som jag förstod det i tråden så ska det vara du + son, men vem vet, kke var det ngn som kapat ditt konto just den dagen? ;-)

...och ja, jag tycker också att ni är jättefina! :heart:
Användarens profilbild
Av tweed
Nu har jag fått en avi, men konstigt nog har paketet hamnat på postens företagscenter som har öppet de förnämliga tiderna 7-10 och 15-18 :hopmad: Får se om maken kan få hämta utan avi och mot sin legitimation. Det brukar gå bra på Ica, men det kanske inte går på den "riktiga" posten :roll:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
kvarnvik skrev:Nu är den hemma :vågen:
Men bebisen har somnat i Paisleyn, så jag kan inte prova än :roll:
:app: (till att den är hemma) och :roll: (till bäbisens sovfasoner)... ;-)

Ser fram emot att få se livebild, och hoppas att min kommer snart den också! :vågen:
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Drömmer om en Oh snap till sonen... Är dock tur att jag inte har pengar till en, eftersom det finns så mycket att välja mellan att jag tvivlar på att jag kan välja. Detta mönster är fint när man inte vill vara så färgglad:
Bild

Sen drömmer jag om att få bära en bebis i en Aldoria Eco Wrap eller någon bambusjal. Vi får dock ta och göra den där bebisen först...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?