Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Molinia
Vad använder ni för tyg till trosor? Jag tänte sy både till S och till mig själv. Jag har aldrig sytt trosor förr, så jag vill gärna ha mycket precisa råd (inkluderande inköpsställe och gärna exakt tyg :wink: ). Gärna bilder på era alster också, jag vet ju att det finns många sykunniga här. :D
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Jag tassar med en jättestor tass här. Alissa är i desperat behov av fler trosor och jag behöver både mönster och veta vad jag ska ha för tyg... LG trosan hittar jag inte, den som alla verkar sy...
Användarens profilbild
Av Molinia
Trulsamin skrev:Jag tassar med en jättestor tass här. Alissa är i desperat behov av fler trosor och jag behöver både mönster och veta vad jag ska ha för tyg... LG trosan hittar jag inte, den som alla verkar sy...
LG-trosan hittar du här:
http://www.lgsomnad.com/monster.html

Ottobre design hade barntrosor i nummer 6 2010.
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Molinia skrev:
Trulsamin skrev:Jag tassar med en jättestor tass här. Alissa är i desperat behov av fler trosor och jag behöver både mönster och veta vad jag ska ha för tyg... LG trosan hittar jag inte, den som alla verkar sy...
LG-trosan hittar du här:

Ja men jag hittar till deras hemsida men jag hittar inte den trosan som alla verkar sy bland deras mönster, det stör mig enormt...
Användarens profilbild
Av sjd
Trulsamin skrev:
Molinia skrev:
LG-trosan hittar du här:

Ja men jag hittar till deras hemsida men jag hittar inte den trosan som alla verkar sy bland deras mönster, det stör mig enormt...
Är det inte den trosan som finns längst ner till vänster om man klickar på länken ovan?
Användarens profilbild
Av Molinia
sjd skrev:
Trulsamin skrev:
Molinia skrev:
LG-trosan hittar du här:

Är det inte den trosan som finns längst ner till vänster om man klickar på länken ovan?
Eller Trosa lågt skuren. Beror ju på vad du vill ha.
Användarens profilbild
Av Molinia
Trulsamin skrev:Vad använder ni för mönster till barntrosor då?? De har ju bara från XS och jag gissar att det är jättestort till en 3åring...
Ottobre ...
Användarens profilbild
Av Molinia
Trulsamin skrev:Jag har tappat bort mönstret till 6/2010, har tidningen men arken är puts väck... fattar inte alls hur man kan förlägga dem så...
Vad snopet! Fast de faller ju lätt ut.
Av Marine78
Bild

Bild

Bild

Bild

Bjuder på lite inspirationsbilder (förhoppningsvis) till stor och liten. Mönstret till vuxentrosan kan jag dock inte bjuda på då jag gnetat fram det själv "den hårda vägen" genom "trial and errror". Barntrosan är en variant av den som Ottobre har. Sömnadstips kan kanske finnas i bloggen om ni kikar under "underkläder". Tygvalet jag använder mig nästan uteslutande utav är bomull/lycra.
Användarens profilbild
Av Molinia
Marine78 skrev:Bild

Bild

Bild

Bild

Bjuder på lite inspirationsbilder (förhoppningsvis) till stor och liten. Mönstret till vuxentrosan kan jag dock inte bjuda på då jag gnetat fram det själv "den hårda vägen" genom "trial and errror". Barntrosan är en variant av den som Ottobre har. Sömnadstips kan kanske finnas i bloggen om ni kikar under "underkläder". Tygvalet jag använder mig nästan uteslutande utav är bomull/lycra.
Åh, så fina! :love: Jag ska ta en titt i din blogg. Tack!
Användarens profilbild
Av erisara
Jag har testat damtrosmönstret som fanns i Oktober dam för ett par år sedan (kan inte kolla numret nu). De sitter bra på mig så nu ska jag skaffa bättre tyg och sy fler (så tygtips mottages gärna).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?