Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Testar denna knuten nu, den är verkligen skön för att bära på en axel!
Mårbacka skrev:
sofin skrev:Haha, jag har improviserat en knytning alldeles själv :P Men den där ser ju riktigt fin ut! Den ska provas!

Målsättningen med mitt improviserade knyt var nog att knyta så här, men när vi var ute på vift så kom jag inte ihåg exakt.http://www.youtube.com/watch?v=2AhYqRsXEU0
:kamera: har du bild på din egen variant?
:D Men jag kan försöka mig på en kanske i morgon. Just nu återhämtar jag mig från magsjukan och är vimmelkantig :evil:

Men min variant är inte supersmidig, men avlastar ganska bra när man väl fått till den, hehe.
tass

Den ska provas snart! :tumup:
Jag bär på höften för att I. då kan vara med på ett aktivare sätt, amma i sjal, och så tycker vi båda att det är supermysigt. :loving: Än så länge är det höftkryss som är favoriten.
Emma_oh skrev:
Alven skrev:Jag fattar inte varför man öht vill bära på höften? Kan nån förklara? :wink:

(Jag bär mest på ryggen faktiskt, ute blir det nog mest fram än så länge...)
för att barnet vill sitta på höften?
Jag hade faktiskt samma fundering innan :-) Nu när lillan börjar bli längre är det rätt skönt att ha henne på sidan så hon ser mer och JAG ser mer framåt. Å så blir det mer socialt än ryggen :tumup:
Hur är den här då (ni som testat höftknyt)? Kallas den nåt särskilt eller den kanske är typ jättevanlig? (Baby-Bob-knytning? :fnissa:)

http://www.youtube.com/watch?v=F3CT-ohXWaA&NR=1

Nu ska jag spana in länken i början! :tumup:
Vi gillar den med! Lite småkrånglig att få till i början, men jag har å andra sidan bara knutit den typ tre gånger så... Med lite övning så! Men den är väldigt bekväm!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?