- ons mar 23, 2011 10:53
Min kusin frågade mig om råd om vilken trikåsjal hon ska köpa och jag är nog lite för novis för att ge ett bra svar, vi bar inte i sjal de två första månaderna och när vi började hade hösten och svalkan börjat komma.
Hon frågade om en tricot-slen, men den borde väl vara allt för varm för henne och det borde finnas någon bättre? Looma Sino? Eller vilken?
Hon är:
Liten, både kort och smal.
Vältränad.
Får lätt ont i ryggen vanligtvis, och nu under graviditeten har hon jättejätteont i ryggen och kan knappt gå trots att hon bara är i sjätte månaden.
Beräknad till 17 juni - så kommer i sommarvärmen och när svenska sommarvärmen går så kommer de åka till californien och bo där under höst/vinter.
Så hela tiden är sommarvärme under användningstiden.
Och hon ska dela den med sin karl, som är standardlång, vältränad normalbygd. Inga problem med ryggen.
Hon frågade om en tricot-slen, men den borde väl vara allt för varm för henne och det borde finnas någon bättre? Looma Sino? Eller vilken?
Hon är:
Liten, både kort och smal.
Vältränad.
Får lätt ont i ryggen vanligtvis, och nu under graviditeten har hon jättejätteont i ryggen och kan knappt gå trots att hon bara är i sjätte månaden.
Beräknad till 17 juni - så kommer i sommarvärmen och när svenska sommarvärmen går så kommer de åka till californien och bo där under höst/vinter.
Så hela tiden är sommarvärme under användningstiden.
Och hon ska dela den med sin karl, som är standardlång, vältränad normalbygd. Inga problem med ryggen.
August - juli 2010
Isabel - nov 2013
Pyret - beräknat juni 2016
Isabel - nov 2013
Pyret - beräknat juni 2016