Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elin G
Tack alla ni som bryr er. Vi ska försöka med Alvedonen lite senare. Han har sovit mycket nu på eftermiddagen.

Ullegulle; Stackars :( Men då borde det ju gå över snart i alla fall.
Buscilla skrev:OT: Förresten, har du varit på UL eller nåt? Eftersom du har ändrat bf från 10:e till 8:e *nyfniken*.
Nä, jag hade bara räknat efter en mer slarvig metod. 8:e är bm-snurrans datum, så då tar vi det :wink:
Användarens profilbild
Av Marion
Elin G skrev:Är det nån som kan förklara för mig hur man ger alvdonsuppar förresten. Tänkte kanske han behövde lite ro till natten sen, men när jag försökte ge honom i natt gick det inte alls. Jag kunde liksom inte få dit den. Hur gör man?
Jag brukar ta en droppe olja på suppen för att få dit den ;) men det funkar nästan lika bra med saliv :oops:.
Användarens profilbild
Av Elin G
Ullegulle78 skrev:
Elin G skrev:
Ullegulle78 skrev:Jag förstår percis hur du har det!! :(
Skulle precis skriva samma tråd fast med dotter iställer för son och MT istället för sjal...
Hur länge ska de sova om de har feber?
När ska man bli orolig?
Dottern har sovit typ 3 timmar nu.. :(
Hon verkar också tycka tt det är läskigt att sova i sängen på natten.
Har du liknande erfarenheter..?
Kan det vara den där 3 dagars febern eller kommer den senare..?
*orolig*
Jag inbillar mig att det är ra att sova mycket, bara man dricker ordentligt när man väl är vaken. Nemos feber kom imorse efter att han gråtit från typ halv tio kvällen innan. Jag trodde han hade ont någonstans, för han var helt otröstlig. Tack och lov att hans pappa fanns där och orkade bära honom. Har din dotter varit sjuk i flera dagar?
Det började i Onsdags... Hoppas det går över snart!
De kollade öronen, men det var inget. Kanske tänder eller en vanlig förkylning.
Min man är också hemma och vi turas om att bära.
Det är enda sättet hon sover på.. :(

Ang. Alvedon:
Det är bara att "trycka in den" ;)
Lite läskigt första gången man man vänjer sig..
Hur är det med Sonja idag? Nemo sov bra inatt och var pigg och glad fram till för en timme sen då febern steg igen och nu sitter han på min rygg och sover igen...
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Natten till idag sov hon ganska bra, sen var det gnäll och ynk på dagen... :(
Hon hade en period då hon lekte lite och var glad.
Tyvärr sammanfaller detta med ett utveklingssprång, dessutom den "stormiga" veckan i språnget.. :(
Jag blir aldeldes :cry: av att se henne ledsen och inte kunna göra något!
Undrar om det är 3-dagars febern eller tänder eller vad det är..
Har det inte blivit bättre tills imorgon blir det att åka in till huddinge igen.
Hoppas att lille Nemo också kryar på sig snart!

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?