Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SCSI
Jag har sytt en halvdan skallra - inte helt nöjd men orkar nog inte göra den bättre:
Bild

Åsså slängde jag ihop ett par muddbyxor som inte har midjan uppe vid öronen, som alla lånade/fådda byxor vi har. Värdelöst med tryck på bodyn när byxan täcker hela magen liksom... dessutom behövde jag ett par bruna att matcha favoritbodysarna med. 8)
Muddarna i benen blev inte så långa som jag hade tänkt mig eftersom jag sydde fel och fick göra om en gång, men benen är lååååånga så byxorna kommer förhoppningsvis räcka fram till sommaren.
Bild
Användarens profilbild
Av Stark
SCSI skrev:Åsså slängde jag ihop ett par muddbyxor som inte har midjan uppe vid öronen, som alla lånade/fådda byxor vi har. Värdelöst med tryck på bodyn när byxan täcker hela magen liksom... dessutom behövde jag ett par bruna att matcha favoritbodysarna med. 8)
Muddarna i benen blev inte så långa som jag hade tänkt mig eftersom jag sydde fel och fick göra om en gång, men benen är lååååånga så byxorna kommer förhoppningsvis räcka fram till sommaren.
Bild

Sötis :love: . Och den bodyn har vi med. Jag älskar den :heart: . Men snart blir den nog lite för liten... :cry:
Användarens profilbild
Av SCSI
Cilia skrev:Sötis :love: . Och den bodyn har vi med. Jag älskar den :heart: . Men snart blir den nog lite för liten... :cry:
Ja, den är superfin! Jag hade den i grönt i 56cl, tycker den är ännu snyggare i den färgen, men giraffer på råsa är bättre än inga giraffer!
Sambon anklagade mig lite skämtsamt för att böga till barnet - men jag talade om för honom att giraffer inte bara är till för homosexuella!
Giraffe still means happy, som man säger!
... eller hur var det nu? :hmm:
Användarens profilbild
Av Stark
SCSI skrev:
Cilia skrev:Sötis :love: . Och den bodyn har vi med. Jag älskar den :heart: . Men snart blir den nog lite för liten... :cry:
Ja, den är superfin! Jag hade den i grönt i 56cl, tycker den är ännu snyggare i den färgen, men giraffer på råsa är bättre än inga giraffer!
Sambon anklagade mig lite skämtsamt för att böga till barnet - men jag talade om för honom att giraffer inte bara är till för homosexuella!
Giraffe still means happy, som man säger!
... eller hur var det nu? :hmm:
Grön? Kan man få se en bild kanske?
Användarens profilbild
Av SCSI
Cilia skrev:Grön? Kan man få se en bild kanske?
Han verkar inte ha fastnat på så många bilder när han hade den på sig - intressant nog med tanke på att det var en favorit från min sida! - och nu har jag ju så klart packat ner den med de andra urvuxna kläderna men här är han i alla fall som pytte i farmos knä: http://grynet.kanske.net/wp-content/upl ... G_5543.jpg
Den är lite mörkare i färgen egentligen, mer vårgrön än päronglass. Och det är andra färger på girafferna ser jag just - jag som stör mig lite på att den rosa giraffen kontrasterar så dåligt mot tyget. På den gröna är den giraffen röd, ju! Mäh.
Användarens profilbild
Av tesoj
kvarnvik skrev:
tesoj skrev:Nu har jag äntligen tagit mig tid att sy klart lillemans drake.
Bild
Oj, vilken fin! Var har du hittat mönster till den?
Den är från någon av kalikå böckerna, kommer inte ihåg vilken. Lånade den på biblioteket. Sonen älskar den och det är han som valt tyget.
Användarens profilbild
Av SCSI
tesoj skrev:Nu har jag äntligen tagit mig tid att sy klart lillemans drake.
Bild
Ååååh - en sån drake sydde syrran till mig i studentpresent - fast inte med hälften så snygga tyger som din! :loving:
kvarnvik skrev:här är min klänning i retroringarna. Med amningsöppning under knytbandet. Nu ska jag bara våga använda den också :roll:
Bild
Men oh Kvarnvik, visst är du medlem på facebook-vi sytokiga oxå? :D
Användarens profilbild
Av tweed
MammaTess skrev:
kvarnvik skrev:här är min klänning i retroringarna. Med amningsöppning under knytbandet. Nu ska jag bara våga använda den också :roll:
Bild
Men oh Kvarnvik, visst är du medlem på facebook-vi sytokiga oxå? :D
Jepp 8)
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 169
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?