Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Funderar på att köpa en Ellevill men blir inte klok på deras storlekstabell, se länk.

http://www.ellevill.com/extra_info_page ... ages_id=20

Jag är en normal strl 38, 162 cm lång och vill främst kunna knyta omslutet kryss. För detta behöver jag enligt tabellen en strl 7 som är 5,2 m.

Ni som känner till Ellevill, klarar jag mig inte med en 4,7 m? Jag har ingen Ellevill sedan tidigare, har den avsmalnande ändar så att det är det som gör att jag behöver en längre? :hmm:
Användarens profilbild
Av tweed
Jag är ungefär lika stor som du och jag klarar mig bra med en 4,7. Den har långa avsmalnande ändar som gör att man ofta klarar sig med en kortare sjal än med andra. Jag klarade med nöd och näppe att knyta omslutet på mage och ha knuten fram med min 4,2 också, men det var på håret. 4,7 är perfekt.
Användarens profilbild
Av mammagumman
Hs Bobbo skrev:Funderar på att köpa en Ellevill men blir inte klok på deras storlekstabell, se länk.

Jag är en normal strl 38, 162 cm lång och vill främst kunna knyta omslutet kryss. För detta behöver jag enligt tabellen en strl 7 som är 5,2 m.

Ni som känner till Ellevill, klarar jag mig inte med en 4,7 m? Jag har ingen Ellevill sedan tidigare, har den avsmalnande ändar så att det är det som gör att jag behöver en längre? :hmm:
De avsmalnande ändarna gör att man kan klara sig med en kortare i de flesta fall eftersom du kan knyta längre ut på sjalen. 4,7 borde räcka bra :tumup:

OBS! Partisk försäljare :wink:
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
mammagumman skrev:
Hs Bobbo skrev:Funderar på att köpa en Ellevill men blir inte klok på deras storlekstabell, se länk.

De avsmalnande ändarna gör att man kan klara sig med en kortare i de flesta fall eftersom du kan knyta längre ut på sjalen. 4,7 borde räcka bra :tumup:

Jag har kikat hos dig men du har inte Paisley Silver Pink som jag vill ha... :(
Användarens profilbild
Av mammagumman
Hs Bobbo skrev:
mammagumman skrev:

Jag har kikat hos dig men du har inte Paisley Silver Pink som jag vill ha... :(
PMat :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?