Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Smilla103
TASS!!!
såååå fiiint!!!
Av MikaelaJL
Tass, måste verkligen göra något av mina gamla trasiga jeans. De är lagade så många gånger så nu måste jag väl ge upp och göra något nytt av de :)
Av Sia
Jinxan skrev:
CrazyMagpie skrev:[img]bild[/img]
[img]bild[/img]
Grytlappar och pås-påse
:love: :love: Jag måste fråga vad du har haft som vadd i dina grytlappar
Det finns speciell vadd för grytlappar som man kan köpa i tygaffären, den är inte så blodigt dyr, men om man inte är så noga så går det nog bra med tjockt bomullstyg eller ylle, undvik brandfarlig syntet.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Jinxan skrev:
CrazyMagpie skrev:[img]bild[/img]
[img]bild[/img]
Grytlappar och pås-påse
:love: :love: Jag måste fråga vad du har haft som vadd i dina grytlappar
Jag använde ull, närmare bestämt ett par gamla yllestrumpbyxor som tovat ihop sig efter att ha blivit tvättade i maskin.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag hittar på nytt med jeans hela tiden Bild
Tyvärr är bilderna jätte stora men det har blivit nessesärväskor av små söta byxor inte alls kompliserat o så smidigt o trevligt minne ! Bild
Användarens profilbild
Av aha
morgon skrev:Bland min mors gamla tidningsklipp om handarbete finns resutlatet från en tävling i Ica-kuriren "Sy av gamla jeans", publicerat i nr 34 1977. Där är helt otroliga saker, ryggsäck, barnoveraller, en helt fantaastisk hippiekaåppa, ne teddyfodrad kappa, en (herr)anorak, en väst av smala rivna remsor, fler västar, en docka, kjolar, k,lädsel till kontorsstol och t o m en bikini!
Det kommer jag ihåg!
Mamma hade ICA-kuriren. Jag har minnesbilder av flera av grejerna :lol:
Användarens profilbild
Av Amiechan
Okej, inte så stort foto, men följer man länken kan man zooma in.
Bild

En höftväska i jeanstyg från två olika par jeans. Fästs i byxorna med två karbinhakar. Perfekt när man bär med sjal eller jobbar i hemvården (alla nycklar följer med hela tiden och mobilen finns på plats var och vad du än gör!). :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?