Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solängel
Classic Alpacka från Drops. Färg naturvit 001. Någon som har ett par, tre nystan över? Eller mer? Den har utgått ur sortimentet och jag vill sticka klart min kofta... :help:
Användarens profilbild
Av Mosan
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med garn men om du inte får napp kan du kanske ringa runt till lite butiker som säljer drops. De kanske kan tänka sig att skicka...
Användarens profilbild
Av karro54
Jag kan hjälpa till om det finns i Ö-o men jag är dålig på garnaffärer... Jag vet att det finns mycket garn i någon affär men jag minns inte vart...
Användarens profilbild
Av solängel
Tack :heart:

Jag har kommit till under ärmhålen nu (stickar uppifrån och ner) och jag har så det räcker till ärmar. Sedan hade ellla typ 1½ nystan, så jag tror att det ska räcka. Eventuellt kan jag ju sticka bården på ärmarna med två trådar vanlig alpacka, så det ska nog gå.

Jag tror tyvärr inte det finns kvar i butiker, men jag skulle ju kunna kolla. Fick napp på en webbutik i Sundsvall och skickade in en beställning, men dagen efter fick jag beskedet att hon missat ta bort den ut webshopen :evil: och det blev jag lite sur på, det är ändå några månader sedan den försvann ur sortimentet och på webshopen stod det att den fanns i lager....

Men tack, vad snälla ni är som vill hjälpa! Sjalbarn är bäst! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?