Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Jag ska köpa en ny sjal! Eller begagnad om jag hittar vad jag vill ha. Men det var just det... vad vill jag ha?? Jag har en Didymos Iris som jag tycker är för tjock. Och en slät Gauze som är för tunn, avlastar ej tillräckligt. Och så en WBS och en Sino och de funkar ju men jag vill ha en vävd till.

Vad ska jag välja? Jag får mkt lätt ont i rygg, axlar och nacke så det måste avlasta bra. Jag kommer främst bära på framsidan. Får gärna ha avsmalnande ändar. Bra om den är lite sval. Och jag vill gärna ha en enfärgad eller tonad i rosa kulör.

Har kikat på Didymos Indio Scilla - den ser rosa och fin ut ihopvikt men när den sitter på bäraren drar den åt det mörkare hållet, nästan vinrött... och hur är den när det gäller tjockleken?

Tacksam för tips... :tumup:
Användarens profilbild
Av tweed
Min ellevill paisley som kommer från Kokobello är supertunn och supermjuk, hur smidig som helst att knyta med, jag älskar den :heart: den är ju annorlunda än en gås, eftersom den är vävd på ett annat sätt och därför bör avlasta bättre.
Av sjaltokan
Tja en smal ellevill finns en candy till salu under säljes, eller en paisley?

Min natibaby brezo är också sådär tunn medan nepal var tjockare.

Annars?
Supertunn hoppe gillar många jag tycker det är lite lakanskänsla över den.
Natibaby har ju enfärgade med bambu, diamond
Likaså katiwrap (wearababy) finns i diamond som är riktigt tunn och mjuk, bara bomull dock.
Sen vet jag inte hur lennylamb med bambu är.

De är de jag kommer på just nu :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?