Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sadde
Finns det? Alltså ett som är lagomt brett till en späd 2,5åring? Jag sydde en tunika av ett mönster i sömnadsmagasinet (kanske tidningen hette) och den var ju löjligt vid. Samma sak med ett par byxor jag sydde från ett mönster. Vad använder ni för mönster? Jag duger inte till att modifiera och hålla på dom ni andra :) Jag behöver ett relativt enkelt mönster som inte ser ut som ett tält :D
Användarens profilbild
Av LumLumLum
Ottobre har ett bra tröjmönster som heter Creative Workshop 301. Kan köpas tex via NeaNobelle. Det är ett toppenmönster tycker jag, finns i två modeller, en rak och en mer figursydd. (Båda är med i samma mönster) Jag har två rejält smala tjejer och tar då en eller två storlekar större på längd än på bredd. Men den modifikationen är ju enkel att göra när man ritar av mönstret.
Användarens profilbild
Av SCSI
Jag ritar alltid av två olika storlekar på mönster när jag syr till min pinne till bonusunge. Längden i den ålder han verkligen är, och bredden 2-3år yngre... men det kanske räknas som modifiering? :hmm:
Av Sadde
SCSI skrev:Jag ritar alltid av två olika storlekar på mönster när jag syr till min pinne till bonusunge. Längden i den ålder han verkligen är, och bredden 2-3år yngre... men det kanske räknas som modifiering? :hmm:
Sån modifiering ska jag nog kanske kunna klara. Men alltså det mönstret jag sydde efter gjorde jag den minsta bredden och gjorde den lite längre. Jag kanske bara hade otur med mönstret?
LumLumLum skrev:Ottobre har ett bra tröjmönster som heter Creative Workshop 301. Kan köpas tex via NeaNobelle. Det är ett toppenmönster tycker jag, finns i två modeller, en rak och en mer figursydd. (Båda är med i samma mönster) Jag har två rejält smala tjejer och tar då en eller två storlekar större på längd än på bredd. Men den modifikationen är ju enkel att göra när man ritar av mönstret.
Håller med om att det är bra. Fin passform. Inte alls så där brett som Ottobre är känt för annars.
Av Sadde
LumLumLum skrev:Ottobre har ett bra tröjmönster som heter Creative Workshop 301. Kan köpas tex via NeaNobelle. Det är ett toppenmönster tycker jag, finns i två modeller, en rak och en mer figursydd. (Båda är med i samma mönster) Jag har två rejält smala tjejer och tar då en eller två storlekar större på längd än på bredd. Men den modifikationen är ju enkel att göra när man ritar av mönstret.
Var hittar jag i vilken tidning det mönstret finns?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?