Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ofta på FL dyker det upp trådar där folk skriver " men min expert på sjukhuset (ofta astrid lindgrens) har rekommenderat BB och de har ju bättre koll på ergonomin än någon sjal-nörd"
(ja, kanske inte ordagrant men ni fattar.. ;))
Jag har mycket tid och tråkigt pga. febertrött make och dotter så jag knåpade ihop ett brev som jag skickade till SÖS, Danderyd och Huddinge.
:)
Finns att läsa i min blogg..
http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b64696.html
ska bil kul att se om någon hinner/vill svara... 8)
Användarens profilbild
Av Anso
Det ska bli väldigt intressant att få läsa ett ev. svar ifrån sjukhusen!!

HEJA!!!!! :vågen: :tumsup:
Av Sofie
Hihi, rör om i grytan du... det är bra!
Användarens profilbild
Av Blixa
Hoppas att någon svarar. Bra att du skrev till dem :tumsup:
Användarens profilbild
Av sacha42
Vad spännande om de svarar :D
Användarens profilbild
Av ernamalin
:app: BRA!!!

Hoppas du får svar, väntar här med spänning! :D
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Go! Go! Go! :app:

Träffade så sent som igår kompis med ny liten bebis. Vi gick ut en promenad, jag tog sjalen.

"Det är ju ett helt företag att ta på sig den där", sade kompis.
"Nej, det går ganska fort", sade jag, "men den här sjalen är ny, jag är van vid trikå så jag har inte riktigt fått in snitsen än."
"Ja, vi har ju en babybjörn", sade kompis lite dröjande.

(Och nu blev jag arg på mig själv att jag inte tidigare sagt vad jag tänkte säga förra gången vi träffades, nämligen "snälla, köp inte en babybjörn, det finns så många andra bättre alternativ om ni vill ha en sele")

Lite senare kom samtalet återigen in på att jag bar och att Dante såg ut att ha det bra i sjalen och hur länge jag orkar bära och så. Jag tog upp ämnet babybjörn lite försiktigt igen:
"Ni vet väl att ni inte ska bära för länge i en sådan, det är inte bra för bebisens rygg."
Och då kom det:
"Äsch, till mig har dom sagt" ("dom" är alltså barnmorskor/bvc-sköterskor/dylikt) "att det inte är så farligt", svarar kompisen då.

:duh:

Hon använder knappt internet så att maila länkar som bevisar motsatsen är knappast värt besväret. Hoppet står till att hennes sambo påpekade att man å andra sidan inte orkar bära ett barn i flera timmar. "Nej, inte i en babybjörn", tänkte jag men sade inget.
Användarens profilbild
Av amöba
Vad bra att du skrev till dem!! :tumsup:
Jag födde min yngsta på NÄL (Norra älvsborg) och där var planen att köpa in trikåsjalar som mammorna kunde använda. De var väldigt positiva till sjalar och det var flera i personalen som kollade in hur K hade det där inne. Tror knappast att de rekommenderar det Populära Svenska Märket där. Samtidigt måste jag säga att jag tycker att det ändå är bättre att folk bär i dåliga hjälpmedel än inte alls ;)
Av eamane
Intressant! Kommer oxå att följa om du får resultat :)
Användarens profilbild
Av Siania
Bra jobbat! Det är med spänning och iver jag följer dina ordväxlingar med BB och hoppas du får svar här med. :D
Användarens profilbild
Av milu
Bra initiativ! Ska bli spännande att höra om du får något svar! :D
Av Aelia
Bra jobbat :tumsup:
Användarens profilbild
Av 4ungar
kanon gjort :rock:
Användarens profilbild
Av asa
Väntar med spänning på ett eventuellt svar :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?