Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
LumLumLum skrev:
kvarnvik skrev:
stinen skrev:
kvarnvik skrev:
stinen skrev:ÅÅÅ, så fin :love: , surfade genast in på kulturbutik.se och köpte boken (för 117kr). hoppas på snabb leverans så jag också kan få sy :D
Vad är det för butik?
Jaa... en nät butik, har handlat från dem innan, bra priser har de :) ingen frakt eller fakturakostnad heller vad jag kunde tyda ut.
Jag hade aldrig hört talas om den innan, men om det inte är någon fraktavg så är det ju ett alternativ till bokus och adlibris :D
Fast Adlibris är väl ocksp fraktfritt? :hmm:
Ja, just därför, hade det varit samma priser med plus frakt på kulturbutiken så hade det ju inte varit ett alternativ :D
Användarens profilbild
Av LumLumLum
kvarnvik skrev:
LumLumLum skrev:
kvarnvik skrev:
stinen skrev:
kvarnvik skrev:
stinen skrev:ÅÅÅ, så fin :love: , surfade genast in på kulturbutik.se och köpte boken (för 117kr). hoppas på snabb leverans så jag också kan få sy :D
Vad är det för butik?
Jaa... en nät butik, har handlat från dem innan, bra priser har de :) ingen frakt eller fakturakostnad heller vad jag kunde tyda ut.
Jag hade aldrig hört talas om den innan, men om det inte är någon fraktavg så är det ju ett alternativ till bokus och adlibris :D
Fast Adlibris är väl ocksp fraktfritt? :hmm:
Ja, just därför, hade det varit samma priser med plus frakt på kulturbutiken så hade det ju inte varit ett alternativ :D
Ah, ok, du tänker såååå.... :mrgreen:
Användarens profilbild
Av karro54
Köpte den därifrån idag jag också! Den var billigare där än på Adlibris, det var ju dagens bok. kulturbutik.se är ju en del av kraft & kultur som vi köper vår el ifrån... :hellu:
Användarens profilbild
Av lotti
karro54 skrev:
Köpte den därifrån idag jag också! Den var billigare där än på Adlibris, det var ju dagens bok. kulturbutik.se är ju en del av kraft & kultur som vi köper vår el ifrån... :hellu:
jag köpte min på designtorget och betalade 199:- för den..... :x fast det var det värt!! :lol:
Användarens profilbild
Av karro54
lotti skrev:
karro54 skrev:
jag köpte min på designtorget och betalade 199:- för den..... :x fast det var det värt!! :lol:
Glömde skriva att väskan var jättefin! :love:
Ska bli kul att få inspiration och idéer! :vågen:
Användarens profilbild
Av Fryle
Snyggaste väskan på länge! :app:

Jag ska undvika att gå in på den där webbutiken, tror jag. :wink:
Ohh...ja jag ska nog inte heller gå å kika på den boken... :wink: 8) :lol:

Edit: ...men för den intresserade så kostar den enligt Bokfynd.nu:
Bokus 130 kr (inkl gratis frakt), Bokia 150 kr (inkl frakt 19 kr), Bokextra 155 kr (inkl frakt 19 kr) och CDon 158 kr (inkl frakt 29 kr).
Så Kulturbutiken hade nog ett heeelt ok pris på den! :tumup:
Användarens profilbild
Av karro54
stinen skrev:Idag låg boken i brevlådan :D
Gissa om man är sysugen nu, men det får vänta till morgondagen, har knappt ens hunnit titta i boken idag.
Min med! Jag har bläddrat och fått så många idéer att jag ska sätta mig och sntackna och skissa lite när barnen somnat! :vågen:
Användarens profilbild
Av stinen
Sia skrev:Berätta om boken!!
Fanns det några mer spännande, användbara projekt än den jättefina väskan? :love:
Mycket kuddar, olika saker med applikationer på, klädnypepåse, varmvattenflaskfodral, badmössa, mobil, lite lapptäcken, förkläden, väskor i olika storlekar och div.fodral (till allt från stickor till smycken).
En ganska grundläggande bok med enkla projekt. Och så förstås Väskan+ materialet till den. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?