Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Den som letar han söker... och jag hittar inte! Har sett en bild på en enfärgad ljusrosa vävd sjal som jag blev så förälskad i, vilket är väääldigt märkligt eftersom jag inte gillar rosa överlag. Därför måååste jag ju hitta igen den!!! :oops: 8)

Vet iofs inte om det här är rätt plats för att fråga om det, men jag måste ju testa iallafall :roll:

Ska inte köpa just nu, men bra att veta tills senare (har redan köpt tre bärdon den här veckan... :twisted: )

Jag HAR ju faktiskt en tjej, och då ska man väl ha rosa, eller hur?
Användarens profilbild
Av mammahappy
Undrar om det är en groddy sommar du menar?!

Bild
Användarens profilbild
Av mari_tres
Oj, det var snabbt svarat! :D

Ja, kan det vara en sådan, tro? Försöker hitta fler bilder men hittar inga. Är det den enda? Och är det en sommarsjal, eller heter färgen sommar? *dum fråga kanske* :oops:
Användarens profilbild
Av anilov
Fast finns det någon som säljer dem nu :hmm: Det var ju en massa ute på Tradera i somras, jag fattade det som att det var slutförsäljning då (och snodde raskt åt mig en rosa som ska färgas).
Användarens profilbild
Av mari_tres
Undrar också om de säljs nu... gick inte att komma in på groddys hemsida iaf.

Kan det finnas något bra tyg så man kan sy sjal själv? Det där med att färga verkar vara lite för faaaarligt!! :lol: För raka sömmar kan jag sy, för övrigt det ENDA som går att sy med min maskin...
Användarens profilbild
Av anilov
Eller så frågar du om någon vill sälja sin. Det kan hända att min till exempel vill flytta, och det finns säkert andra som kan tänka sig det också.. :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
anilov skrev:Eller så frågar du om någon vill sälja sin. Det kan hända att min till exempel vill flytta, och det finns säkert andra som kan tänka sig det också.. :wink:
Ja, men det måste nog i anständighetesn namn vänta ett par veckor iallafall. En blå Perla, en Patapum och en Amazonas Antigua borde ju räcka ett tag, speciellt som jag har några andra sjalar hemma redan...
Eller om jag kan smyga för sambon...? :hide: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?