Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
Köpte den här boken och föll pladask för de vackra tygerna och mönsterna i boken! :love:
Bild

Till boken följde ett färdigt kitt med tyg, knappar och symärke till den här söta väskan! Enkel att sy med ett riktigt proffsigt resultat..... 8)

Bild
Av Sofie
Superfin!
Härliga färgen nu när våren är på väg :vågen:
Användarens profilbild
Av tweed
Så fin! Jag stod och fingrade på den där boken när jag var inne på akademibokhandeln förra veckan, men jag tänkte att jag får lugna mig tills jag hinner sy igen, men jag har lagt till den i min önskelista på adlibris så jag inte ska glömma bort den :tumup:
Användarens profilbild
Av tweed
stinen skrev:ÅÅÅ, så fin :love: , surfade genast in på kulturbutik.se och köpte boken (för 117kr). hoppas på snabb leverans så jag också kan få sy :D
Vad är det för butik?
Användarens profilbild
Av stinen
kvarnvik skrev:
stinen skrev:ÅÅÅ, så fin :love: , surfade genast in på kulturbutik.se och köpte boken (för 117kr). hoppas på snabb leverans så jag också kan få sy :D
Vad är det för butik?
Jaa... en nät butik, har handlat från dem innan, bra priser har de :) ingen frakt eller fakturakostnad heller vad jag kunde tyda ut.
Användarens profilbild
Av tweed
stinen skrev:
kvarnvik skrev:
Vad är det för butik?
Jaa... en nät butik, har handlat från dem innan, bra priser har de :) ingen frakt eller fakturakostnad heller vad jag kunde tyda ut.
Jag hade aldrig hört talas om den innan, men om det inte är någon fraktavg så är det ju ett alternativ till bokus och adlibris :D
Användarens profilbild
Av puppan
Åh wow vad fin lotti :love: :love:
Användarens profilbild
Av LumLumLum
kvarnvik skrev:
stinen skrev:
kvarnvik skrev:
Vad är det för butik?
Jag hade aldrig hört talas om den innan, men om det inte är någon fraktavg så är det ju ett alternativ till bokus och adlibris :D
Fast Adlibris är väl ocksp fraktfritt? :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?