Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag ska nu till att ta tag i ryggknytningen och -bärandet av ett lite större barn - en tvååring som känns tung och lite i vägen på framsidan. Redan när hon var mindre (samt likadant med storebror när han var mindre) hade jag en del problem med bärandet på rygg. Jag får som skavsår vid armhålorna (mest om jag har tyget nedifrån och upp men även om det går ovanifrån och nedåt). Dessutom är jag ganska välutrustad framtill och de knytningar jag testat får liksom brösten att antingen bli platta och ömma eller så står de i helt galna vinklar som inte heller är bekväma (eller vackra :oops: ). Därför har jag dragit mig lite för att ta steget, men saknar att inte bära i sjal och alla dess fördelar. Hur gör ni andra? Är det något fel jag gör som jag kan åtgärda för endela problemet eller båda?

Själva säkerheten och bärandet i övrigt är inget större problem.
Jag knöt såhär, men för mig berodde det på sjalen.. Jag älskade min gauze och bar honom när han nästan var 4 år utan problem med den. Med min hoppediz fick jag ont nästan på en gång..

Bild

Jag måste verkligen leta upp andra bilder jag har nog visat samma bilder en miljon gånger snart =)
A_Vigortsson skrev:
Bebile74 skrev:Den här är min favorit Jag är också som du vällutrustat och den funkar perfekt för mig den är både bekvämt och snyggt'
http://www.youtube.com/watch?v=HG7kzSIMIrs

Jag prövade den här igår och fick till den bra på en gång :) Sonen sov inom tio minuter så den fick nog godkänt ;) Skön knytning :D
Det är den enda som funkar för mig.
Glad att det funkade för dig också :tumup:
telistant skrev:Å här funkade den inte alls. A gjorde spiken så var rumpan ute :roll: Höll nog i tre minuter. Men har bara testat en gång, jag kanke gjorde fel.
testa den här den ska vara lättare än den förra http://www.youtube.com/watch?v=Sf4-on7NHA0 och så vill jag tacka homeinheart för det är hon som rekomendera de båda tekniken och de funkar kanon för mig :heart:
Bebile74 skrev:
telistant skrev:Å här funkade den inte alls. A gjorde spiken så var rumpan ute :roll: Höll nog i tre minuter. Men har bara testat en gång, jag kanke gjorde fel.
testa den här den ska vara lättare än den förra http://www.youtube.com/watch?v=Sf4-on7NHA0 och så vill jag tacka homeinheart för det är hon som rekomendera de båda tekniken och de funkar kanon för mig :heart:
Jag var mest ute efter bandet runt bysten, jag är inte så förtjust i ryggsäcksvarianter för jag får så jobbigt att andas. då kör jag på omslutet rygg x istället, men tack för tips :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?