Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Tänkte ge mig på att sy en hybrid av min lollipop.
Spännen har jag redan. Hittade förlängningsdelen till vår ergo som aldrig behövts användas. Men jag måste ha mer av själva bandet så att jag kan göra den ställbar i midjan. Var hittar man sådant? Kanske det är någon som har en bit över och vill bli av med?
Användarens profilbild
Av Fryle
Skicka pm med adress och önskad längd så kan jag skicka svart band, 4 cm brett.
Av Ponyo
Maddemoa skrev:
Fryle skrev:Skicka pm med adress och önskad längd så kan jag skicka svart band, 4 cm brett.
Bandet som är i Ergons spännen är 4,7cm. Tror du att det skulle funka med 4 också?
Det funkar, men det ser lite tomt ut.
MuuM har en för smal rem till sitt spänne i sin hybrid, och det funkar.
Användarens profilbild
Av Fryle
Bubbi skrev:
Maddemoa skrev:
Fryle skrev:Skicka pm med adress och önskad längd så kan jag skicka svart band, 4 cm brett.
Bandet som är i Ergons spännen är 4,7cm. Tror du att det skulle funka med 4 också?
Jag tror säkert det funkar, men risken är att det glider på sned om man bär tungt. (Kanske kunde jag skicka dig ett spänne också, har inte riktigt koll på vad jag har liggande.)
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Fryle skrev:
Bubbi skrev:
Maddemoa skrev:
Jag tror säkert det funkar, men risken är att det glider på sned om man bär tungt. (Kanske kunde jag skicka dig ett spänne också, har inte riktigt koll på vad jag har liggande.)
Tack så mycket för erbjudandet men jag har fått tag på bredare band nu :tumup: :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?