Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
BildBild

kommer bli fler av denna modell både till barnen, karln och mej :D
imorgon kommer livebild med sonen tagen med bättre kamera
Senast redigerad av lilla trasdockan den ons mar 09, 2011 08:31, redigerad totalt 1 gånger.
Av lilla trasdockan
Tack. Mönstret finns hos sykurs.se

Det kändes svårt innan jag kolla på videon hur man skulle göra, sen var det enkelt och kul.

Jag la dock till ett foder i luvan som inte var med i mönstret men det var inte svårt
Användarens profilbild
Av zmurfan
Alecsandra skrev:Tack. Mönstret finns hos sykurs.se

Det kändes svårt innan jag kolla på videon hur man skulle göra, sen var det enkelt och kul.

Jag la dock till ett foder i luvan som inte var med i mönstret men det var inte svårt
Rättelse: sykurser.se ska det vara. För den ovan finns inte. jag testade och googlade fram den rätta.
Av lilla trasdockan
ja. kostar 80:-/månad, å jag tänker bara va medlem denna månad så jag hinner skriva ut mönster till vuxenonepice å lite till. man binder sej inte som tur är
Användarens profilbild
Av carro83
Den blev jätte fin! :-) duktig du är! Jag ska dock få tummarna ur och skicka de mönster till dej jag lovat...men antar jag kan hoppa över mönster på heldress? :-)
Användarens profilbild
Av Ketronya
Åh, sån vill jag också ha! Jättefin :love: Jag tittade på sådana häromdan men dom kostade ju runt 1500:- pix. Tänkte inte ens på att man kunde sy själv, tyvärr har jag inte ens råd med ett mönster just nu, haha :lol:
Av lilla trasdockan
Monstrena ligger ju kvar så den dagen du har råd är det bara att bli medlem
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?