Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har ni sett didymos nya Le som kom ut imorse kl 9 på morgonen.
Erika Hoffmans dötrar tivilingarna Anna och Lisa fyller 40 år idag och för deras ära Didymos lanserat ut en sommar fresh sjal
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak ... 0512_s.jpg
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 022&ref=nf

65% bomull 20%blend 15%silke

Och jag har fått erbjudande om köpa den men jag är lite osäker vad tycker ni ska jag våga köpa den eller :hmm:
Jag har lite delade meningar och behöver hjälp ....
Senast redigerad av Bebile74 den sön apr 10, 2011 15:19, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av Bebile74
Grön färg gillar jag har lite svårt med nino. runt om kanter står det tvillingar i olika språk.
Senast redigerad av Bebile74 den sön apr 10, 2011 15:20, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av mammagumman
Jag gillar också nino och silke, rami och bomull låter riktigt trevligt! :tumup:

Från wikipedia -> Rami eller kinagräs är en textil växtfiber som fås från en nässelväxt. Fibern används i blandningar med bomull som spinns till garn eller tråd och vävs till tyg, som mest används till kläder, dukar och gardiner.
Användarens profilbild
Av Bebile74
mammagumman skrev:Jag gillar också nino och silke, rami och bomull låter riktigt trevligt! :tumup:

Från wikipedia -> Rami eller kinagräs är en textil växtfiber som fås från en nässelväxt. Fibern används i blandningar med bomull som spinns till garn eller tråd och vävs till tyg, som mest används till kläder, dukar och gardiner.
Tack mammagumman
Nu när jag har tittat på bilderna några gånger har jag också börjat gilla den 8)
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:Nä gillar inte alls färgen :rodna:
Du, det var det nog ingen som trodde heller :wink: :fnissa: :heart:
Det största problemet med den här tråden som jag ser det är att jag började kolla runt på Didys sida igen :duh:
Det fanns ju massor av nytt där som jag inte hade sett tidigare! :love:

Jag ska nog sätta sjalsurfarförbud på mig själv, annars börjar jag väl surfa Ebay snart igen också :roll: :hellu:

Och så måste jag genast sluta upp med att avsluta alla meningar med en smily! :this:
Användarens profilbild
Av Bebile74
mari_tres skrev:
Du, det var det nog ingen som trodde heller :wink: :fnissa: :heart:
Det största problemet med den här tråden som jag ser det är att jag började kolla runt på Didys sida igen :duh:
Det fanns ju massor av nytt där som jag inte hade sett tidigare! :love:

Jag ska nog sätta sjalsurfarförbud på mig själv, annars börjar jag väl surfa Ebay snart igen också :roll: :hellu:

Och så måste jag genast sluta upp med att avsluta alla meningar med en smily! :this:
Ja. ..... Jag vet vad du menar :wink: på senaste månaden har jag köpt lite mer än 5 diddy Le sjalar och jag sitter fast helt beroende. De har kommit ut med många fina sjalar på senaste tiden.
Användarens profilbild
Av Bebile74
Thowida förra diddy Le var nog din färg det är en Didymos Indio rose/naturel silk :loving:
Användarens profilbild
Av cutypie
Jag kan inte annat än att tycka att den är fin :loving: ,
men varför tittar jag öht, jag har ju inga barn som bärs i sjal längre och kommer inte att få flera barn. :? :hmm:
Nej jag ska inte gå in på hemsidan och titta på alla fina nykomna sjalarna. :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Bebile74 skrev:Ja. ..... Jag vet vad du menar :wink: på senaste månaden har jag köpt lite mer än 5 diddy Le sjalar och jag sitter fast helt beroende. De har kommit ut med många fina sjalar på senaste tiden.
Då antar jag att det finns en massa bild-trådar av dig, då :wink: 8)
Nyfiken på vilka du har :app:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?