Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Tack :loving: vad snälla ni är!
Zandrama, du kanske kan tjäna dig en hacka om du känner för att sälja väskan vidare :Hahaa:
Tjohoo, nu är jag strax klar! :vågen:
Sydde en massa igår. Pillade med lite handsömnade och klurade på handtagen.. Ursprungsidén på dem föll lite (tyget räckte inte) så nu klippte jag i ett par jeans, och så vips! :tumup:

Ska göra det sista ikväll, fota och packa i påse. Så imorrn åker den på lådan! 8) Hoppas mottagaren blir nöjd. Har försökt använd önskade färger, så hoppas jag har lyckats.

Kan bara hålla med! Vad fina saker alla gör! :love:
plutteli skrev:Nu är min klar, men jag vet inte om jag vågar skicka den, tänk om den inte passar min mottagare! :?
Klart den gör! :tumup:

Och tänk så här: din mottagare blir galdare om hon får en väska (även om den inte är hennes stil till 100%) - än om hon inte får nån alls.
:wink:
Smultronbarn skrev:
plutteli skrev:Nu är min klar, men jag vet inte om jag vågar skicka den, tänk om den inte passar min mottagare! :?
Klart den gör! :tumup:

Och tänk så här: din mottagare blir galdare om hon får en väska (även om den inte är hennes stil till 100%) - än om hon inte får nån alls.
:wink:
Sant! Och jag gillar ju väskan själv så... 8)
Jag ska göra klart det sista på min väska under dagen! Den blir skickad absolut senast i morgon!
Har en liten kille som åkt på en ny omgång sjuka med över 39 graders feber!
Har jag tur får jag iväg den idag! =)
Här är full fart och förkylningarna tar om och om och om och nu tror jag att jag själv åkt på nåt magvirus.. :? Ska försöka få klart väskan idag så den kommer fram innan veckan är slut!

Hoppas min mottagare inte blir allt för ledsen på mig att det dröjer :oops:
Hoppas på många fina bilder på era alster! :app:

...kan berätta också att det här bytet gav mig blodad tand för att sy återbruksväskor så alldeles nyss har jag satt saxen i ett par av mina trasiga jeans och har förberett en gardin som ska få bli foder. 8)
nu har jag postat min väska

Annelithor: skickat - fått
Binaem: skickat - fått
camsch: skickat - fått
carro83: skickat - fått
CrazyMagpie: skickat - fått
Kajsabajsa: skickat - fått
Lojse: skickat - fått
Maddemoa: skickat - fått
MikaelaJL: skickat - fått
noranora: skickat - fått
Plutteli: skickat - fått
Puppan: skickat - fått
Rithelo: skickat - fått
SaraLj: skickat - fått
tk81: skickat - fått
Trulsamin: skickat - fått
Smultronbarn: skickat - fått
zandrama: skickat - fått
zmurfan: skickat - fått
Nu har min väska gått iväg! Trots en son med över 40 graders feber så fick jag sy klart i omgångar idag! Vi hann precis ner tio minuter innan postbilen kom för friskluft har inte tagit skada på friska barn förr!
Här kommer en sneakpeak...hoppas den blir omtyckt!

Bild
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?