Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Jag behöver lite hjälp. Stickar en tröja och ska minska för axlarna vid tröjans slut 6, 6, 5 maskor. Frågan är nu om jag ska minska på rätan eller inte, på samma varv på båda sidorna eller olika varv. Minskar jag från rätan blir det ju att börja med ny garnända flera gånger. Känns lite knöligt. Hur gör man egentligen? Blir det att se helt fel ut att minska på tillbakavägen på andra sidan istället, på avigvarvet alltså? Hmmm... :roll: HAr nog gjort så förut, men aldrig på en tröja och det känns som att det kommer synas lite mycket. Tröjan är dessutom randig.

Funderade över att inte maska av utan att helt enkelt sticka tillbaka och lämna maskorna så jag kan sticka ihop fram- och bakstycke sen, men då blir det kanske hål vid vändningarna eftersom det blir ett extravarv mellan (avigvarvet på tillbakavägen s.a.s). Eller fungerar det att göra så?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?