Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Vinterhumlan skrev:
Fryle skrev:
Vinterhumlan skrev:
Fryle skrev:Jag gick en overlockkurs i symaskinsbutiken en kväll, den var jättebra. Vi fick lära oss en massa olika moment som svängar mm. Allt stod beskrivet på olika blad, sedan fäste man sitt övningsalster på respektive blad så man kan gå tillbaka till det när man inte minns hur det nu var man gjorde. Se om det finns något sånt i närheten, det förhöjer overlockandet.
Lite nyfiken, gick du hos Gregers sy? Jag har varit på dem ett antal gånger att jag vill gå men pga en sjukskrivning verkar de ha lagt det hela på is ett tag :(
Ja, hos Greger. Men det är snart tre år sedan. Tyvärr syr jag på grund av tid- och platsbrist inte så mycket just nu.
Imorgon är det äntligen dags för mig att gå kursen :vågen:
Som jag har längtat!!!
:tumup:
Användarens profilbild
Av ellla
Fryle skrev:
Vinterhumlan skrev:
Fryle skrev:
Vinterhumlan skrev:
Fryle skrev:Jag gick en overlockkurs i symaskinsbutiken en kväll, den var jättebra. Vi fick lära oss en massa olika moment som svängar mm. Allt stod beskrivet på olika blad, sedan fäste man sitt övningsalster på respektive blad så man kan gå tillbaka till det när man inte minns hur det nu var man gjorde. Se om det finns något sånt i närheten, det förhöjer overlockandet.
Lite nyfiken, gick du hos Gregers sy? Jag har varit på dem ett antal gånger att jag vill gå men pga en sjukskrivning verkar de ha lagt det hela på is ett tag :(
Ja, hos Greger. Men det är snart tre år sedan. Tyvärr syr jag på grund av tid- och platsbrist inte så mycket just nu.
Imorgon är det äntligen dags för mig att gå kursen :vågen:
Som jag har längtat!!!
:tumup:
Härligt!!!
Lycka till!
Av Vinterhumlan
Jag ber om ursäkt för urspårningen av denna tråden men jag måste bara säga att jag nu varit på kursen och den var jättebra!!! Jag kan varmt rekommendera den för dem som kan ta sig till Malmö.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?