Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min är nästan klar. Lite handarbete kvar bara och ingen som helst motivation ... har 35 av 51 lönesamtal denna vecka och är som en urlakad fisk när jag kommer hem på eftermiddagarna så jag skyller på det (och ignorerar att jag haft 28 dagar innan på mig), Men den kommer. Snart. Tålamod min mottagare
Idag låg det en väska i brevlådan och väntade på mig när jag kom hem! :vågen:

Tack Maddemoa - gillar den massor! :tumup:

Annelithor: skickat - fått
Binaem: skickat - fått
camsch: skickat - fått
carro83: skickat - fått
CrazyMagpie: skickat - fått
Kajsabajsa: skickat - fått
Lojse: skickat - fått
Maddemoa: skickat - fått
MikaelaJL: skickat - fått
noranora: skickat - fått
Plutteli: skickat - fått
Puppan: skickat - fått
Rithelo: skickat - fått
SaraLj: skickat - fått
tk81: skickat - fått
Trulsamin: skickat - fått
Smultronbarn: skickat - fått
zandrama: skickat - fått
zmurfan: skickat - fått
Senast redigerad av CrazyMagpie den ons mar 02, 2011 17:41, redigerad totalt 1 gånger.
Idag fick jag en jättesöt väska. Rymlig och kommer helt klart användas! :app:
Tack, tack. Får se till att lägga upp en bild på den när jag kommer ihåg. Himla kul byte det här! :vågen:
Snart är jag klar, bara en söm kvar att sy, så den borde bli skickad i veckan!

]Annelithor: skickat - fått
Min blir nog skickad i morgon! Hann sy lite innan jag gick till jobbet idag! Hinner jag inte klart i morgon hoppas jag på att fredagen blir min räddning för sen jobbar jag 7-18 både lördag och söndag!
Ska lägga upp en smygkik oxå...
Jag kanske blir klar så jag kan skicka i morgon med lite tur. Om jag får sy de sista sömmarna i kväll vill säga. Ska ta och fota lite mer med. En smygkik måste jag ju få till. Undrar vart sladden som ska vara mellan dator och kamera har gömt sig?

Skynda med det sista nu.
Alltså, vems väskor är det som inte kommit fram?
Jag är nyfiken bland annat på noranoras och CrazyMagpies tjuvtittar... Jag får det till att 2 st inte kommit fram, är det era som inte kommit fram än?

Jag måste säga att det är jättefina väskor hittills!
Och även om några säger att det de syr är "tygkasseliknande" så kan i alla fall jag säga att jag skulle ha nytta av en sån också. Man har ju liksom olika bärdon för olika saker... Tracka inte ner på era verk! :)

Och jag går och väntar och väntar det är så spännande :app:
(Även om jag har full förståelse för er som det dröjer lite med, livet ÄR fullt :) )
camsch skrev:Alltså, vems väskor är det som inte kommit fram?
Jag är nyfiken bland annat på noranoras och CrazyMagpies tjuvtittar... Jag får det till att 2 st inte kommit fram, är det era som inte kommit fram än?

Jag måste säga att det är jättefina väskor hittills!
Och även om några säger att det de syr är "tygkasseliknande" så kan i alla fall jag säga att jag skulle ha nytta av en sån också. Man har ju liksom olika bärdon för olika saker... Tracka inte ner på era verk! :)

Och jag går och väntar och väntar det är så spännande :app:
(Även om jag har full förståelse för er som det dröjer lite med, livet ÄR fullt :) )
Min borde vara väldigt mycket framme vid det här laget, men den jag skickar till har varken fyllt i att hon fått eller skickat ännu så hon kanske är bortrest?
MikaelaJL skrev:Idag fick jag en jättesöt väska. Rymlig och kommer helt klart användas! :app:
Va bra att den är framme! :D

Fotade den innan jag skickade...
Bild
Bild

Yttertyget är ett par fd. byxor där jag sprättat loss och återanvänt bakfickorna, innertyget är en halv gardin från början och tyget till innerfickan är från en stuvbit jag hittat hemma hos min mormor. Nylonbanden som är axelband är visserligen nya, men efter att ha legat bland mina syprylar i flera år utan att ha blivit använda så tyckte jag att de fick vara godkända som återbrukade... 8)
CrazyMagpie skrev:
MikaelaJL skrev:Idag fick jag en jättesöt väska. Rymlig och kommer helt klart användas! :app:
Va bra att den är framme! :D

Fotade den innan jag skickade...
Bild
Bild

Yttertyget är ett par fd. byxor där jag sprättat loss och återanvänt bakfickorna, innertyget är en halv gardin från början och tyget till innerfickan är från en stuvbit jag hittat hemma hos min mormor. Nylonbanden som är axelband är visserligen nya, men efter att ha legat bland mina syprylar i flera år utan att ha blivit använda så tyckte jag att de fick vara godkända som återbrukade... 8)
Galet snygg! :love:
Jag är klar!!
Sneakpeaken kommer här:

Bild

Jag har använt en bit blå Lenda som blev över från ett sjalbygge, en jeansficka, något sidentyg som troligen varit en duk, ett prickigt tyg som det fanns mängder av och troligen var planerat att bli en klänning, hjärtetyg som var kvar sedan jag sydde fodral till min amningskudde och slutligen en bit BB-slen Fruit coctail.

Jag ändrar listan och skickar paketet söderöver imorgon.
Kära mottagare, ber om ursäkt, men din väska kommer inte hinna skickas förrän på fredag. Imorn har barnomsorgen stängt, så då har jag lovat sonen att ha mysdag. Ska försöka bli klar med väskan på kvällen sedan. Hoppas att du ska gilla den i alla fall! :tumup:
Jag har fått världens finaste väska av noranora ska försöka lägga in blid på den och syr sista sömmen på min väska i kväll.
Skäms :oops:! :oops: :oops:

Vilka fina skapelser alla har gjort...min farmor gick bort inatt så jag har inte orkat ta tag i min för att fortsätta men ska faktiskt försöka göra lite aldeles strax! Så om jag känner mig själv rätt blir den skickad i morgon!
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?