Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av supermira
Hej!

Jag fick barn för 4 veckor sedan och har burit en del i trikåsjal, problemet är att jag inte riktigt får till knytningen tror jag, för våran son protesterar när jag använder dels den vanliga knytningen med ryggkors. Våran son blir väldigt varm och alldeles svettig i trikåsjalen....

Vad kan ni annars rekommendera? Han väger 4 kg nu och blir som sagt väldigt varm!
Användarens profilbild
Av Clärchen
Hur mycket kläder har han på sig? Kan du se till så han kanske bara har någon liten body och en tunn byxa? Sen tar det ibland ett tag innan man får till en riktigt bra knytning, övning ger färdighet :heart:
Av sjaltokan
en tunn vävd sjal? en tunnare trikå?

Minimalt med kläder på dej o sonen

Du har ingen i närheten som kan hjälpa dig med knytningen?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Du har fått många bra råd redan. Minimalt med kläder på sonen och att fortsätta träna knyta enligt övning ger färdighet :heart: Oftast kan det dock vara toppen att i början få hjälp av någon van sjalmamma/sjalpappa. I fall du inte får tag på någon som kan hjälpa dig i Borås (ser att du bor där :wink:) så får du gärna komma förbi mig i Alingsås (några mil bort). Jag hjälper dig gärna visa hur du knyter och ger dig gärna de där små extratipsen som inte står i knytbeskrivningen. Ibland kan det även vara så att man inte trivs med trikåsjalen, medan det funkar bättre med en vävd bärsjal även från nyfödd. Jag bar tidigt i vävd bärsjal och alternerade mellan vävd och trikåsjal då jag bar nyfödd.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?