Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Mikaela skrev:Men vad jobbigt! Jag som hittills bara känt att det inte är intressant med andra selar, jag är nöjd med den jag har, funkar bra. Men den där regnbågsfärgade!!! Jag är helt förälskad. Hur ska jag lösa det här nu då? Superfina, flera av varianterna!Du vet väl att avlastningen på just din kropp är avskyvärd med dessa selar? Det är liksom inget för dig helt enkelt.
Cilia skrev:Snälla säg att den vore avskyvärd mot min sambo ocksåMikaela skrev:Men vad jobbigt! Jag som hittills bara känt att det inte är intressant med andra selar, jag är nöjd med den jag har, funkar bra. Men den där regnbågsfärgade!!! Jag är helt förälskad. Hur ska jag lösa det här nu då? Superfina, flera av varianterna!Du vet väl att avlastningen på just din kropp är avskyvärd med dessa selar? Det är liksom inget för dig helt enkelt.
Mikaela skrev:Jag tror jag har missat om du skrivit något om denna superfina sele, Kvarnvik! Jag dregglar fortfarande och kan inte riktigt glömma...Här är en till men jag drömmer om en toddler mt
Mikaela skrev:Jag tror jag har missat om du skrivit något om denna superfina sele, Kvarnvik! Jag dregglar fortfarande och kan inte riktigt glömma...Har inte hunnit
kvarnvik skrev:vad räknar du som större barn? *hoppas*Mikaela skrev:Jag tror jag har missat om du skrivit något om denna superfina sele, Kvarnvik! Jag dregglar fortfarande och kan inte riktigt glömma...Har inte hunnitJag gillar selen, den är skön att bära i (jag bär 7-månadersbebisen) att axelremmarna är i manchester gör att de inte glider. Inuti selen är det ett lite halare tyg som gör att det inte hakar upp sig mot barnets kläder. Den är mjuk och snygg
![]()
Det finns några saker som jag stör mig lite på, men inte så mycket att jag skulle säga att det stör bärkomforten; Spännena är lite onödigt stora och lite tröga, huvudstödet är onödigt stort och jag hade velat ha någonstans att förvara det när det inte används. Jag tycker också att midjebältet är lite mjukt och det kanske inte funkar så bra till ett större barn.
Men överlag gillar jag den jättemycket och använder den mycket till mysbärning här hemma just nu när bebisen har börjat kasta sig bakåt och ta sig ur sjalen
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?