Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

plutteli skrev:
CrazyMagpie skrev:kajsabajsa - grymt snygg! 8)

(och hej prestationsångest, here i come.... :whut: )
:iagree:
Samma här, inte blir min väska så avancerad. Hoppas min mottagare kommer bli nöjd ändå :?
Jag blev så fruktansvärt missnöjd med den jag började på så jag har helt börjat om...
Det blir användning av en bit gardin jag fått av mamma som hon sytt om någon gång till gud vet vad och sen lite stuvbitar som jag inte vetat vad jag ska göra med innan men som passar perfekt nu! Lite slakt av en gammal väska och en bit fleecefilt som foder på något ställe tror jag och sen får vi se vad med som hittas...
Jag tror jag ska hinna klart så den kan skickas i morgon när jag kommer till jobbet...
Kajsabajsa skrev:Här är bilder på den väska jag sydde till Smultronbarn.
Bild
Bild
Den är helt underbar! :app:
Min väska är klar nu och kommer att postas i morgon! :vågen:
Visserligen är den nog mer på gränsen mot tygkasse om man jämför med de proffsiga väskor som visats hitills här i tråden, men jag hoppas att den kan komma till användning hos min mottagare trots det! :D

En liten tjuvkik:
Bild
Hi hi, vad spännande det här är :app:
Jättefin väska KajsaBajsa!!

CrazyMagpie; :this: Inte förringa tygkassen!

Maddemoa, vad har hänt?!

Jag är för övrigt klar och kommer posta min imorrn :vågen:
Kajsabajsa skrev:Och jag har också fått min väska. En väldigt söt liten rosa sak sydd av Puppan, tror jag. Den fina lappen som låg i har mystiskt försvunnit men jag är nästan helt säker på att det stod Puppan :hmm: Tusen tack i alla fall :vågen: Tyvärr fick jag inte behålla den själv. Femåringen kastade en blick på den och deklarerade sedan att det var hennes nya dagisväska. Ska försöka fota under dagen.
Japp, den var från mig. :lol: Jag hade för mig att du tycker om rosa. :wink:
Ser gärna en livebild på den om du har möjlighet.
Bild

Först en bild på kjolen och örngottet och sedan en bild på hur väskan ser ut.
Den ljusa bilden är dålig. Men där hänger iaf väskan på en köksstol, så man ser ungefär hur stor den är.
CrazyMagpie skrev:Min väska är klar nu och kommer att postas i morgon! :vågen:
Visserligen är den nog mer på gränsen mot tygkasse om man jämför med de proffsiga väskor som visats hitills här i tråden, men jag hoppas att den kan komma till användning hos min mottagare trots det! :D

En liten tjuvkik:
Bild
Så härlig - och här vankas det nog mer tygkasse, modell rymlig, kan ej heller sy en "riktig" väska!
CrazyMagpie skrev:Min väska är klar nu och kommer att postas i morgon! :vågen:

En liten tjuvkik:
Bild
Åh vilket fint tyg :love:
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?