Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Trulsamin skrev:
noranora skrev:Jag äääääääälskar min väska!!! :love: (Som kom igår, men jag glömde tala om det.) Den är så himlahimla fin, jag ska ha dem på mig jämt! Eller nja, kanske inte jämt :lol: TACK! Men vem har gjort den?
Ja men åh vad bra att den föll i smaken :vågen: Jag tyckte den kändes som ett sånt där gränsfall, antingen älskar man den eller så tycker man den är jättetråkig så jag var liiiite orolig ;) Och jättebra att den kom fram trots att den nog var på gränsen till underfrankerad.

Och jag glömde ju så klart lägga i någon lapp om vem den kom från, jag tänkte göra det men det hjälpte ju inte :rodna:
Åh, det är du! Du som har en sådan söt liten Chtulhu i din blogg :D (Vi hade f ö en Chtulhu på vår bröllopstårta 8) )
noranora skrev:
Trulsamin skrev:
noranora skrev:Jag äääääääälskar min väska!!! :love: (Som kom igår, men jag glömde tala om det.) Den är så himlahimla fin, jag ska ha dem på mig jämt! Eller nja, kanske inte jämt :lol: TACK! Men vem har gjort den?
Ja men åh vad bra att den föll i smaken :vågen: Jag tyckte den kändes som ett sånt där gränsfall, antingen älskar man den eller så tycker man den är jättetråkig så jag var liiiite orolig ;) Och jättebra att den kom fram trots att den nog var på gränsen till underfrankerad.

Och jag glömde ju så klart lägga i någon lapp om vem den kom från, jag tänkte göra det men det hjälpte ju inte :rodna:
Åh, det är du! Du som har en sådan söt liten Chtulhu i din blogg :D (Vi hade f ö en Chtulhu på vår bröllopstårta 8) )
Yep :mrgreen: Chtulhu är väl en riktig sötis... Har du bild på tårtan :shock:
Jag är så glad att du blev glad för väskan :loving:
Trulsamin skrev:
noranora skrev:
Trulsamin skrev:

Yep :mrgreen: Chtulhu är väl en riktig sötis... Har du bild på tårtan :shock:
Jag är så glad att du blev glad för väskan :loving:
Trådkapar lite:
Bild Alla undrade vad vi hade för gulligt konstigt på tårtan ... och farmor undrade vad det stod på vår andra tårta. Och jo, vi hade en tredje och mer normal tårta. Blommor på!
Jag fick en tokfin grön och lila väska med många innerfack igår! :app: Tack så mycket! Den blir perfekt att hänga på vagnen på morgondagens utflykt. :tumup: Och jag tror att den som sytt min väska är Kajsabajsa? :heart:

Annelithor: skickat - fått
Binaem: skickat - fått
camsch: skickat - fått
carro83: skickat - fått
CrazyMagpie: skickat - fått
Kajsabajsa: skickat - fått
Lojse: skickat - fått
Maddemoa: skickat - fått
MikaelaJL: skickat - fått
noranora: skickat - fått
Plutteli: skickat - fått
Puppan: skickat - fått
Rithelo: skickat - fått
SaraLj: skickat - fått
tk81: skickat - fått
Trulsamin: skickat - fått
Smultronbarn: skickat - fått
zandrama: skickat - fått
zmurfan: skickat - fått
Smultronbarn skrev:Jag fick en tokfin grön och lila väska med många innerfack igår! :app: Tack så mycket! Den blir perfekt att hänga på vagnen på morgondagens utflykt. :tumup: Och jag tror att den som sytt min väska är Kajsabajsa? :heart:

Annelithor: skickat - fått
Binaem: skickat - fått
camsch: skickat - fått
carro83: skickat - fått
CrazyMagpie: skickat - fått
Kajsabajsa: skickat - fått
Lojse: skickat - fått
Maddemoa: skickat - fått
MikaelaJL: skickat - fått
noranora: skickat - fått
Plutteli: skickat - fått
Puppan: skickat - fått
Rithelo: skickat - fått
SaraLj: skickat - fått
tk81: skickat - fått
Trulsamin: skickat - fått
Smultronbarn: skickat - fått
zandrama: skickat - fått
zmurfan: skickat - fått
Ja det var jag. Glömde att lägga i en liten lapp :oops: Kul att du gillade den. Den var väldigt rolig att sy så det blir nog fler :D
Och jag har också fått min väska. En väldigt söt liten rosa sak sydd av Puppan, tror jag. Den fina lappen som låg i har mystiskt försvunnit men jag är nästan helt säker på att det stod Puppan :hmm: Tusen tack i alla fall :vågen: Tyvärr fick jag inte behålla den själv. Femåringen kastade en blick på den och deklarerade sedan att det var hennes nya dagisväska. Ska försöka fota under dagen.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?