Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av pulibus
Jag har fått otroligt mycket gamla textilier av min farmor och skulle vilja återgälda det hela med att sy en väska till henne. Jag vet att hon skulle uppskatta att få något hemsytt, men vad vill en 70-årig dam ha för typ av väska? Hon har ont i kroppen så en väska som är lätt att öppna/stänga, smidig och med långt axelband är ett krav.

Har ni några tips eller inspirerande bilder att dela med er av?
Japanese knotbag! :tumup: Lätt att öpna, stänga och bära. Plats för det nödvändigaste. Ska se om jag har kvar länken nånstans. Sök annars här i GDS-trådarna, för jag har för mig att det fanns en tråd om denna väska.
Användarens profilbild
Av pulibus
Smultronbarn skrev:Japanese knotbag! :tumup: Lätt att öpna, stänga och bära. Plats för det nödvändigaste. Ska se om jag har kvar länken nånstans. Sök annars här i GDS-trådarna, för jag har för mig att det fanns en tråd om denna väska.
Åh, den är ju smidig..
Tack!! :vågen:
pulibus skrev:
Smultronbarn skrev:Japanese knotbag! :tumup: Lätt att öpna, stänga och bära. Plats för det nödvändigaste. Ska se om jag har kvar länken nånstans. Sök annars här i GDS-trådarna, för jag har för mig att det fanns en tråd om denna väska.
Åh, den är ju smidig..
Tack!! :vågen:
Det var så lite så. Hoppas hon blir härligt glad! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?