Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Tyvärr inte provat en sån men det ser ju inte så dumt ut!
Snygg var den i alla fall. Men tycker nog att ringsjalen funkar bra till det eller göra ett höft-X
Användarens profilbild
Av myralea
Vill bara puffa lite för denna tråd igen, det var ju några årsedan den var uppe.
Någon nu som har och vill dela med sig av sina erfarenheter av MT hip?

Har inte riktigt råd att shoppa loss på de snygga och smidiga bärselarna (ja, vem skulle inte vilja ha en Beco Butterfly Hannah, http://www.edenbaby.se/catalog.php?item=397...).
Så jag lurade på att man istället ganska lätt borde kunna sy en MT, typ ellaroo hip?

Den verkar så väldigt praktiskt i vardagssysslorna och snabba i och urlyft. Ringsjalen får jag inte riktigt till bra och bekvämt, får för mycket belastning på axel-rygg och dålig rörelsefrihet. Tänkte att midjebandet på en MT kunde hjälpa till att lasta av tyngden (höft-X med långsjal verkar inte lika smidigt och snabbt, även om det säkert är en vanesak) och med en hip MT ser det ut som man slipper långa axelband att hålla rätt på?
Användarens profilbild
Av zmurfan
En ella roo mei hip i denna färg Bild finns här hos mig efter ett byte med katha.
Den är nog smidig och bra till korta stunder antar jag men jag får inte till det optimalt för mig, kan inte spänna den ordentligt, och kommer inte alls överrens med att bara ha band över ena axeln. Jag måste bara ha jämnt fördelat över båda axlarna om jag ska bära.

Så är någon intresserad så har jag en till salu.
Användarens profilbild
Av myralea
jag är ju då fortfarande lite nyfiken på en mei hip. vad vill du ha för den?

/m
Användarens profilbild
Av Sinain
Så där ja, nu har jag använt den! Både jag och bebis är supernöjda. Den är jättesmidig att sätta på sig, väldigt bekväm och bebis har både sovit i den och varit med och gått. Denna mei hip från Ella Roo kommer att användas istället för Ringo Looma. Avlastar mycket bra, mycket bättre än Ringon. (Men alla har väl olika kroppar, som någon ovan som tycker tvärtom!) Mitt bästa sjalköp hittills!
Av FrokenG
Jag köpte en avsedd som present men jag behöll den själv. Den är svår att ställa in och den är väldigt stum i tyget så en cm hit och dit gör stor skillnad. MEN när man väl får till det är den toppen! Jag föredrar sele framför sjal men tycker det känns "för mycket" med sele inomhus och det är mer socialt att bära på höften. Å när man väl ställt in den är det två spännen och sen klart! Senaste veckan har jag använt den flera gånger per dag och den är guld värd. Funkar dock max en halvtimme i taget sen får jag "babybjörn"ont i axeln.

Hade en ringsjal tidigare som jag till slut kom överens med men det va inte hundra. Mei hip tar denna platsen och funkar mycket bättre för mig. Men som sagt tidigare i tråden, är man två som ska använda den hade jag rekommenderat två stycken, för när man väl ställt in den vill man INTE att någon ska ändra på inställningarna.
Användarens profilbild
Av Sinain
Nu när bebis blivit större har jag köpt en Angel Pack lx istället. Den tynger ju trots allt på en axel bara. Mannen bär dock i mei hip fortfarande. Håller med om att man måste hitta rätt inställning. När man gjort det är det alltid smidigt att få på den, bara två knäpp.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?