Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammagumman
Här kommer ännu ett skäl!

Jag tycker meitai är superskönt att bära ett större barn på ryggen med. Lätt att få till. Avlastar toppen. Och så snyggt med förstås :tumup:
Av tussilago
mammagumman skrev:Här kommer ännu ett skäl!

Jag tycker meitai är superskönt att bära ett större barn på ryggen med. Lätt att få till. Avlastar toppen. Och så snyggt med förstås :tumup:
Det var också ett bra skäl! Bar aldrig store killen på ryggen men den här gången ska det bli av :) Kan man använda en hybrid på ryggen med eller måste det vara en klassisk MT för det?
Av Ponyo
tussilago skrev:
mammagumman skrev:Här kommer ännu ett skäl!

Det var också ett bra skäl! Bar aldrig store killen på ryggen men den här gången ska det bli av :) Kan man använda en hybrid på ryggen med eller måste det vara en klassisk MT för det?
Båda funkar lika bra :tumup:
Av tussilago
Nu är den klar! Tänkte att ni säkert ville se :)

http://www.tussi.se/blog/?p=244

Jag har knappt prövat den alls, hon galltjöt när jag tog på den, men jag tror det handlade mer om tillfället än MT:n i sig... Ska ta lite bilder sedan med den på, men jag kunde inte hålla mig från att visa upp den :)
Användarens profilbild
Av millla
tussilago skrev:Nu är den klar! Tänkte att ni säkert ville se :)

Jag har knappt prövat den alls, hon galltjöt när jag tog på den, men jag tror det handlade mer om tillfället än MT:n i sig... Ska ta lite bilder sedan med den på, men jag kunde inte hålla mig från att visa upp den :)
:shock: :shock: :love: :love: :love: :app:
Användarens profilbild
Av Mårbacka

:vågen:
Användarens profilbild
Av thanisa
CrazyMagpie skrev:Jag tassar lite jag med, för jag skulle kunna ställa samma fråga, varför Mei tai? :lol:

Hitills tycker jag att de har varit krångligare att få på än både sjal och sele och ändå inte lika bekväm som sjal - men så hade jag burit en himla massa i sjaliofs så knytningarna satt verkligen i ryggmärkgen, och kke har jag inte heller hittat rätt variant för just mig? Eller också är det helt enkelt en fråga om tycker och smak, snarare än bättre och sämre bärdon? :hmm:

...men trots min tidigare skeptism mot MT så är jag ju sugen att testa att sy en själv nu med en bäbis på g, så om du kan sy själv du med så kör hårt tycker jag! Vi får väl experimentera oss fram tillsammans... 8)
jag skulle nog passa på att säga att det stämmer in mycket på mig med. Jag har försökt med mei tai men det är så mycket krångligare än en sjal. Tar tid att hitta rätt och om man har en mei tai och ingen hybrid så är det ju så mycket tyg... Sjalen är ju bara två ändar och inte fyra och så går det så snabbt att knyta sjalen då man bara behöver göra en knut. Sen så passar ju en sjal alla. Den anpassar sig ju efter både den som bär och den som blir buren. Samma sjal kan man ha till en tremånaders bebis som till en åttaårig flicka. På mei tai så måste man byta medan de växer så att sittplattan passar barnet. Med sjal finns det knytningar som passar bra när det är varmt ute och de som passar bra när man vill ha lite mer värme runt om sig. Sen är ju olika sjalvävar olika svalkande.
Användarens profilbild
Av CarroGilles

:love: :love: :love: :love: :love:
Användarens profilbild
Av CarroGilles
CarroGilles skrev:

:love: :love: :love: :love: :love:
Jag ville visa den för en kompis också, men nu verkar din länk inte fungera :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?