Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Du Bubbi, hur långa gör du dina axelband på hybriderna? Fundera på om det där tyget jag först hade tänkt skulle bli en ringsjal kanske ska få bli axelband till nån slags MT/podeagi/hybrid istället, om det räcker... 8)
Av Ponyo
CrazyMagpie skrev:Du Bubbi, hur långa gör du dina axelband på hybriderna? Fundera på om det där tyget jag först hade tänkt skulle bli en ringsjal kanske ska få bli axelband till nån slags MT/podeagi/hybrid istället, om det räcker... 8)
Jag brukar gör dem mellan 2-2,2 meter långa. Två meter är nog ganska precis vad jag behöver för att kunna knyta en knut bakom ryggen (när jag bär framme) och med ett stort barn.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Bubbi skrev:
CrazyMagpie skrev:Du Bubbi, hur långa gör du dina axelband på hybriderna? Fundera på om det där tyget jag först hade tänkt skulle bli en ringsjal kanske ska få bli axelband till nån slags MT/podeagi/hybrid istället, om det räcker... 8)
Jag brukar gör dem mellan 2-2,2 meter långa. Två meter är nog ganska precis vad jag behöver för att kunna knyta en knut bakom ryggen (när jag bär framme) och med ett stort barn.
Toppen, då ska jag nog våga mig på att testa, för det är nog ganska precis så mycket som jag har :tumup:
Av Ponyo
Kajsabajsa skrev:Suuupersnygg :love: :love: :love:

Jag som trodde att mina MT-making days were over, men nu blev jag galet sugen på att sy en i lappteknik. Helt genial ide :tumup: som jag snor rakt av. Utan att rodna :lol:
Det är ju inte precis så att jag kommit på idén själv :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?