Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
zandrama skrev:Nu har jag precis härvat ihop 65 gram garn som jag har spunnit idag. Det är så kul! Nu vill jag färga det, i rött tror jag, men jag har ingen färg, inte ens karamellfärg, hemma. :?
Bild, bild, bild!!
Ketronya skrev:Nu har jag stickat en sjal av garnet jag fick i Garn och Godis-bytet vi hade i somras :)

Jag lät mig inspireras av Dumbledores fågel Fawkes från Harry Potter :)

Tyvärr minns jag inte vem jag fick garnet av, jag skäms :oops: Men tack så hemskt mycket än en gång, jag är jättenöjd :tumup:
:shock: :siishah: :love:
Helt underbar :heart: Har du gjort mönstret själv?
Användarens profilbild
Av Mosan
melon skrev:
zandrama skrev:Nu har jag precis härvat ihop 65 gram garn som jag har spunnit idag. Det är så kul! Nu vill jag färga det, i rött tror jag, men jag har ingen färg, inte ens karamellfärg, hemma. :?
Bild, bild, bild!!
Lökskal kanske?
Jag köpte mina första Knit-Pro på mässan igår, men jag blir ju gaaaaaalen! Hur får man spetsarna att sitta kvar? Dom skruvar ju bara upp sig heeela tiden. :hopmad:

Sitter och stickar en vanlig, slätstickad trekantssjal från spetsen och upp. I Drops Delight. Det blir jättefint, men är inte alls bra för min stackars högerhand som jag har en del problem med. Jag vill ju lära mig sticka ordentligt, men min hand vill inte som jag. :(
LumLumLum skrev:Jag köpte mina första Knit-Pro på mässan igår, men jag blir ju gaaaaaalen! Hur får man spetsarna att sitta kvar? Dom skruvar ju bara upp sig heeela tiden. :hopmad:
Använd den lilla stålpinnen som följer med när du spänner åt och dra åt ordentligt så sitter de kvar, förhoppningsvis.
Användarens profilbild
Av tweed
LumLumLum skrev:Jag köpte mina första Knit-Pro på mässan igår, men jag blir ju gaaaaaalen! Hur får man spetsarna att sitta kvar? Dom skruvar ju bara upp sig heeela tiden. :hopmad:

Sitter och stickar en vanlig, slätstickad trekantssjal från spetsen och upp. I Drops Delight. Det blir jättefint, men är inte alls bra för min stackars högerhand som jag har en del problem med. Jag vill ju lära mig sticka ordentligt, men min hand vill inte som jag. :(
Har du dragit åt ordentligt med pinnen som följer med? Håll i metallinfästningen när du skruvar bara, inte i träspetsen, för då kan den vridas ur fästet.
Användarens profilbild
Av tweed
melon skrev:
kvarnvik skrev:
kvarnvik skrev:vad är backwards loop method? Någon slags uppläggning, men hur?
Hittade ju på youtube såklart :D
Haha, du kanske ska söka där först nästa gång? :lol: :lol:
mmm :oops:
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?