Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SaraLj
Nu blev jag sugen på att sticka skor.... :D Krävs inte så mycket för att jag ska gå igång.... :roll:
Användarens profilbild
Av melon
Vi är inne på tredje veckan med feber/hosta i familjen. Nackdelen är att vi missar värdefull solpånäsan-tid ute i det fina vädret. Fördelen är massor med sticktid i soffan med en febrig unge bredvid. Men nu börjar jag faktiskt tröttna.
Umma skrev:
solängel skrev:Vet ni, jag var inne i en garnaffär idag. Och kom ut med...

Inte ett enda nystan! :siishah:
:lol: Hade dom slut på garn?
Nää :hide: Det är bara för fullt i huvudet på mig... Jag veeet ju att jag inte har tid.
Av Umma
solängel skrev:
Umma skrev:
solängel skrev:Vet ni, jag var inne i en garnaffär idag. Och kom ut med...

Inte ett enda nystan! :siishah:
:lol: Hade dom slut på garn?
Nää :hide: Det är bara för fullt i huvudet på mig... Jag veeet ju att jag inte har tid.
Klokt...jag köpte 6 nystan idag fast jag varken hade råd eller brist på garn. :roll:
Användarens profilbild
Av MuuM
Jag köpte 200 gram nässelgarn på mässan idag. Det ska bli en duk till svärfar som odlar nässlor. :-) Sen köpte jag inte mycket mer förutom en svart Hello Kitty-plånbok, två blåa Hello Kitty-knappar och en ap-plånbok. Alla nöjda, med andra ord. :tumup:
Användarens profilbild
Av tweed
Kaffemoster skrev:
kvarnvik skrev:Hm, jag letar fortfarande efter ett lämpligt sock/toffelmönster till en treåring. Garnet är sandnes easy 50m på 50g. JAg har stickfasthet 14 på stickor 7. :help:
34 träffar på stickfasthet och stickor bland tofflor (av gratismönster):
http://www.ravelry.com/patterns/search# ... cm=12%7C15
Jag gillade de här
Bild
Men inte var de väl gratis, eller?
Nu har jag stickat en sjal av garnet jag fick i Garn och Godis-bytet vi hade i somras :)

Bild
Bild

Jag lät mig inspireras av Dumbledores fågel Fawkes från Harry Potter :)

Tyvärr minns jag inte vem jag fick garnet av, jag skäms :oops: Men tack så hemskt mycket än en gång, jag är jättenöjd :tumup:
Av Ponyo
Ketronya skrev:Nu har jag stickat en sjal av garnet jag fick i Garn och Godis-bytet vi hade i somras :)

Bild

Tyvärr minns jag inte vem jag fick garnet av, jag skäms :oops: Men tack så hemskt mycket än en gång, jag är jättenöjd :tumup:
OMG :siishah: :love:
Användarens profilbild
Av tweed
Ketronya skrev:Nu har jag stickat en sjal av garnet jag fick i Garn och Godis-bytet vi hade i somras :)

Jättefin! Vad är det för garn och vad heter färgen?
Nu har jag precis härvat ihop 65 gram garn som jag har spunnit idag. Det är så kul! Nu vill jag färga det, i rött tror jag, men jag har ingen färg, inte ens karamellfärg, hemma. :?
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 291

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?