Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

visslan skrev:Jag är där hela helgen och håller workshop i att virka mormorsrutor (i Nystas regi) varje dag kl 11, 13 och 15. :blahblah:
Det kanske jag skulle vara med på... jag får inte till rutorna snyggt.
Användarens profilbild
Av Mosan
Jag kanske ska gå med Zandrama o MuuM o Fru Fant. Mig missar man inte, bär förmodligen lillpuff på ryggen i röd eller lila sjal.
Jag måste nog ställa in mitt besök... hade tänkt sluta tidigare i morrn för att gå en sväng. Kanske att jag kan gå på söndag... kanske :(
AnKa skrev:
Juliusdotter skrev:Skall dit på söndagen, du får gärna spana. Inget barn med, men kanske maken :whut: , men jag tror inte jag tar honom på ryggen :Hahaa:
Varför inte :Hahaa: Hur ska jag då känna igen dig?
:hmm: kanske kan ta min/dotterns lilla rebozo sjal och ha runt halsen. Eller så får du försöka med "hej plastpåse" till alla med en karl efter sig :Hahaa: .
Av Kyltsi
Jag ska nog gå med maken och lilla Agnes(antagligen i en Zara orginal eller i sin vagn, vi får se hur vi gör med den saken)
Vi har inte bestämt oss än vilken dag det men det lutar mot lördagen, men kan hända att vi tar det redan imorgon.
Kyltsi skrev:Jag ska nog gå med maken och lilla Agnes(antagligen i en Zara orginal eller i sin vagn, vi får se hur vi gör med den saken)
Vi har inte bestämt oss än vilken dag det men det lutar mot lördagen, men kan hända att vi tar det redan imorgon.
Ta med vagnen, kör jackor, matsäck och inköp i den och bär barnet :tumup:
Användarens profilbild
Av visslan
Juliusdotter skrev:
Kyltsi skrev:Jag ska nog gå med maken och lilla Agnes(antagligen i en Zara orginal eller i sin vagn, vi får se hur vi gör med den saken)
Personligen skulle jag inte rekommendera vagn. Det kan bli rätt trångt, även om Älvsjö är ganska stort.
Jag åker dit imorgon. Pärlsockret får följa med vare sig hon vill eller inte. Har inte bestämt om jag tar henne på ryggen bara eller faktiskt släpar med en vagn också...... Även om det kan vara bökigt med vagn så kan det vara nog så besvärligt med en 20-månaders-kan-och-vill-självare som inte vill vara kvar på ryggen också.

En Ikea-kasse modell mellanstor tror jag får följa med iaf. Nåt att lägga ev. :Hahaa: inköp i måste jag ju ha.
visslan skrev:
Juliusdotter skrev:
Personligen skulle jag inte rekommendera vagn. Det kan bli rätt trångt, även om Älvsjö är ganska stort.
Hade vagnen med förra året, med tidigare nämnda koncept, funkade utmärkt för mig/oss. Vi var tre vuxna som hade den som avlastnings vagn, super.
Användarens profilbild
Av sofin
Åh, jag har sovit som en kratta och har ont i ryggen!! Vill inte ha vagnen med mig men att åka kommunalt med barn i sjal och sen gå på mässa ett par timmar vet jag inte om min rygg pallar. Vore ju såååå bra om de hade sån där barnvagnsincheckning som dom hade på UnderbaraBarn... Nu är jag i valet och kvalet om jag ska gå hem och sova, eller trotsa ryggen och sömnbristen. :hmm:
Användarens profilbild
Av visslan
Det jag sade om barnvagn var väl mest relaterat till att när busslasterna med utomsocknes tanter ( :oops: ) anländer, så blir mässan ofta knökfull. De brukar inte visa så mycket hänsyn till andra heller... Söndag är väl alltid lugnast.
Användarens profilbild
Av MuuM
Sockertopp skrev:Snart där. Med grön ergo på ryggen. Och massor tanter runt mig.....
Glömde du barnet hemma? :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?