Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MariaKB
JoJsMamma skrev:
AAaa skrev:
JoJsMamma skrev:Men... de små indianerna åker väl sjal?
De bor i Ecuador. Eller Bolivia eller kanske Peru.
:shock:
Jodå, indianerna i Chile åker sjal eller i en bärbar träställning. Nästan 5% av befolkningen i Chile räknas som indianer (Mapuche, Aymara, Quechua och Yamaná bl.a.) men beroende på hur man räknar är de betydligt fler. För övrigt finns det indianer i varenda land i Sydamerika.
Av MariaKB
dixiejune skrev:
MariaKB skrev:
JoJsMamma skrev:
AAaa skrev:
JoJsMamma skrev:Men... de små indianerna åker väl sjal?
De bor i Ecuador. Eller Bolivia eller kanske Peru.
:shock:
Jodå, indianerna i Chile åker sjal eller i en bärbar träställning. Nästan 5% av befolkningen i Chile räknas som indianer (Mapuche, Aymara, Quechua och Yamaná bl.a.) men beroende på hur man räknar är de betydligt fler. För övrigt finns det indianer i varenda land i Sydamerika.
.. och central- och nordamerika :)
Jo precis :tumup:
Användarens profilbild
Av verre
KaIi skrev:
Joxa skrev:Bild
Didy Indio Korall, huvva vilken färg!

Och på tal om gräslig färg:
Bild
Easycare Pistage. :roll: Norrsken och Taiga, kom tillbaka!

... och så alla tokrosa sjalar tex den här, Hoppe Miami (japp, jag vet att många på SB älskar dem). :hide:
Bild
Terror! :shock:
Jag kommer att ligga och vrida mig i sömnen i natt. :lol:
det är nog fel på mig.. jag tyckte alla dessa 3 var fina.. särskillt den rååååsa :loving:
Användarens profilbild
Av verre
mari_tres skrev::Hahaa: Jag som gillar bebina orangeruta också :rofl:

Gissa hur udda jag känner mig :hellu: :hello:
jag har den oranga (igen, den första blev ju grön och sedan trasig)
Användarens profilbild
Av Stark
Bebile74 skrev:Jag puffar tråden med senaste Didymos Le Labyrint :shock: vad tänkte de på ....
Bild

Denna har faktiskt en kompis till mig här i Las Vegas designat. Jag tycker den är snygg, men kan medge att den kanske är lite konstig med den röda randen på baksidan. Randen måste dock vara där för att få fram den röda pricken mitt i "cirkeln".
Av Clee
Bebile74 skrev:Jag puffar tråden med senaste Didymos Le Labyrint :shock: vad tänkte de på ....
Bild
Håller med! Och får nog vara mer uppmärksam nästan gång de har en designtävling, så Didymos får lite snygga sjalar gjorda någon gång. :fnissa: 8)
Clee skrev:
Bild
Håller med! Och får nog vara mer uppmärksam nästan gång de har en designtävling, så Didymos får lite snygga sjalar gjorda någon gång. :fnissa: 8)
Och jag som precis var på Didymos sida och ville klistra in denna. Herregud, vad håller de på med??! :shock: :lol:
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?