Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Sytråd inhandlad (den var svår att återbruka ;-) ) övrigt material framletat och förberett (= sprättat och strykt) och nu ska jag till att börja klippa... 8)

Tveksamt att jag hinner sy så mycket i kväll, men det börjar ju röra på sig till sist! :vågen:
:app: :vågen: :loving:

Jag har fått paket!!!

Eller egentligen fick jag det redan igår, men vi fick åka in till sjukan med Räser-bebis och kom hem idag - ingen fara med henne, hon fick förkylningsastma konstaterad - så jag hann inte skriva om det då.
Och nu är jag så trött så att jag svimmar och orkar inte alls ens leta fram en kamera och fota.

Men jag kan berätta att ni sett ett smakprov på den tidigare här i tråden... 8)
och det är världens mest uppfinningsrika väskkonstnär som gjort dem tror jag, för så mycket smarta detaljer har sällan skådats!
Och supersnygg tillstängning!
Och massor med extrafickor som jag alltid saknar när jag köper väskor!
Och så fick jag en bonus-nescessär till också, perfekt till räser-bebis saker, även den med extraficka :mrgreen:

Tusen, tusen tack Camsch! :heart:
Kanske du har foton på den för dem som är nyfikna redan nu?
Eller var det kanske så att man skulle visa bilder på sitt egna alster, alltså det man själv gjort? :hmm:
Och jag har precis grävt fram vilka tyger jag ska ha. Men får inte riktigt till designen. Måste klura lite till....
Får hoppas att jag snart kommer fram till symaskinen, annars får jag ta till plan b och leta reda på en gammal väska att remakea! Dumma tapeter :whut:
rithelo skrev:...

Eller var det kanske så att man skulle visa bilder på sitt egna alster, alltså det man själv gjort? :hmm:
Jodå, jag har bilder redo :tumup:
Kul att den blev uppskattad!
Spammar tråden lite...
Tanken är att man kan ha den både över axeln, diagonalt över kroppen och som ryggsäck. Jag har en i princip likadan väska som är köpt (men utan lika många fickor...) och älskar den.
Den är sydd av ett par randiga byxor och en jeanskjol och jag har försökt använda de fickor som fanns till fickor på väskan.
BildBild
Bild
Bild
BildBild
camsch skrev:
rithelo skrev:...

Jodå, jag har bilder redo :tumup:
Kul att den blev uppskattad!
Spammar tråden lite...
Tanken är att man kan ha den både över axeln, diagonalt över kroppen och som ryggsäck. Jag har en i princip likadan väska som är köpt (men utan lika många fickor...) och älskar den.
Den är sydd av ett par randiga byxor och en jeanskjol och jag har försökt använda de fickor som fanns till fickor på väskan.
BildBild
Bild
Bild
BildBild
Såå snygg! :love:
Lojse skrev:
puppan skrev:camsch: :shock: :love: :urule:
:iagree:
me to :urule:

Jag börjar så sakta närma mig en färdig väska. Foder kvar! Kan inte riktigt bestämma mig för om jag syr på universums fulaste väska eller om den är bohemcool... :roll:
Sagas mamma skrev:Det hade varit så kul om ni hade en separat bildtråd med alla alster! :D Jag vill så gärna se vad alla har gjort, även om jag inte deltar.
Fast jag tycker det är bra med bilderna här i tråden. Jag hänger här fast jag inte är med, som värsta Peeping Tom 8) .
Maddemoa skrev:Vet vad jag ska göra för någon väska men vi har total sjukstuga här med 3st med vattenkoppor (en av dem min make :( ) och jag själv med dunderförkylning. Jag hoppas verkligen orka fixa med väskan i helgen.
Men fy va jobbigt! :heart: och många kramar till er!
Och kan ju säga att jag inte börjat ens...
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?