Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

P är 3,5 år och ganska stor (ca 18 kilo och ca 105cm). Vi provade vår Ergo och Beco 4th i går och jag tyckte han satt bäst i Ergon men han gillade Becon bäst. Ergon är bredare men lägre i ryggen för barnet. Jag tyckte däremot att Ergon var bekvämast för mig.
(P och jag är i alla fall överens om att Becon är finast :heart: )
Scharlott skrev:
Molinia skrev:Någon som vet om nya Ergon (som finns i grått och grönt) är lika bred som den äldre modellen?
Jajamensan. Nya ERGObaby Performance har samma utformning som ERGObaby Sport :tumup:
Intressant 8)
Någon som testat både boban och oh snap?

Oh snap har ju ordentligt mycket bredare sittyta om jag fattat det hela rätt. Har en boba som jag trivs med jättemycket, men barnen börjar bli stora, 3 år respektive snart 2 år, och är lite sugen på en oh snap just för den extra bredden. Använder inte fotstöden till boban. Bär yngsta först och han tar bara stöd, så det fungerar inget vidare. Boban fungerar som sagt jättebra, men är ändå lite sugen på oh snap......
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?