Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mårbacka
Kristina skrev:Min Inka.. Första vävda jag köpte, mjuk och ingosad (den är inte ens mindre mjuk nytvättad), perfekt längd och helt fantastiskt lättknuten.

Bild
Gooos :loving: !
Helma skrev:Stork Anna är och förblir min favorit. Den är mjuk och gosig, lätt att knyta och jag älskar färgerna.
Är det den i din avatar? Tycker den bilden är så fin, ni ser så lyckliga ut båda två!
Av Jinxan
min Didy Aare kommer aldrig flytta, troligtvis inte min EasyCare Regnbåge, min Lana regnbåge (solara), Girasol Symphoun kommer nog inte heller få flytta. Zara Aubergin (den är hemma hos pojkvännen så jag har en sjal där också)
Ett par ringsjalar har jag gärna kvar också, Girasol Drops vill jag ha kvar och några till
Användarens profilbild
Av sacha42
Om jag bara får välja en så blir det nog girasol mansikka som Alva alltid valde då han var liten. DEn är underbart mjuk och en klar favorit :loving:
Av sjaltokan
Här finns flera som aldrig kommer få flytta, barnen kommer få varsin lång 5,2 m sjal kvar sen får vi se en hög får nog flytta när vi inte bär mer om 3-4 år eller så :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Mårbacka
morgon skrev:Jag har bara ägt en sjal, förutom lite lakansväv som jag snodde ihop innan den kom. Det var en orange och ljusgrön Didymos som ansågs osäljbar 2001. Så jag fick den fölr 200 kr i vänskapspris. :lol: Det var nästan den enda bebissaken som köptes till mitt yngsta barn så den ska han få med sig.
Och jag gör mig inte heller av med bärselen jag lyckades skaffa från någon i Amningshjälpen med kontakter i Kanada 1997. den blev så småningom föregångare till Koogern. Grön och fin.
Finns bilder? :kamera:
Av sjaltokan
Mårbacka skrev:
thowida skrev:Här finns flera som aldrig kommer få flytta, barnen kommer få varsin lång 5,2 m sjal kvar sen får vi se en hög får nog flytta när vi inte bär mer om 3-4 år eller så :mrgreen:
Vilka då förutom denna;http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 4&t=179450

*nyfiken i en strut*
Långsjalarna de får med är
storasyster didymos Lisa
lillebror easycare purpursky
lillasyster easycare hav

och så indion men den behåller jag nog av sentimentala skäl för mig själv och mannen har en ellevill zara orginal som är färgad lila som är "hans"
Användarens profilbild
Av hörnsten
thowida skrev: mannen har en ellevill zara orginal som är färgad lila som är "hans"
Har du bild på den? :D

OnTopic: Jag är inte så sentimental, har inte sparat trikåsjalar och vet inte om jag kommer spara någon alls. Men än är bärtiden inte över på länge så jag behöver inte bestämma mig än. :D
Av sjaltokan
hörnsten skrev:
thowida skrev: mannen har en ellevill zara orginal som är färgad lila som är "hans"

OnTopic: Jag är inte så sentimental, har inte sparat trikåsjalar och vet inte om jag kommer spara någon alls. Men än är bärtiden inte över på länge så jag behöver inte bestämma mig än. :D
Bild

Nej trikåsjalarna är borta de har inget affektionsvärde för mig, men evan var den första sjal jag köpte som jag verkligen trånat efter innan jag köpte den :app:
Användarens profilbild
Av Mårbacka
thowida skrev:
hörnsten skrev:

Bild

Nej trikåsjalarna är borta de har inget affektionsvärde för mig, men evan var den första sjal jag köpte som jag verkligen trånat efter innan jag köpte den :app:
Den var fin!!

Kanske skulle våga göra mig av med min Minimundus trikåsjal, men det var den första jag testat och jag har burit miljoner timmar i den innan jag fattade att det fanns bättre grejer...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?