Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av malibell
Hej hej!
Jag är lite av en novis på det här med sjalar... har dock blivit väldigt nyfiken! Har en syster som har "frälst" mig. :D

Nu till min fråga... Elastiska bärsjalar finns det ju några olika; jag har funderat på att köpa en Pikku Ruu till en framtida :lol: nyfödd. Mwn sen ahr jag suttit och kollat, Tricot slen såg bra ut, Moby Wrap var lite billigare, Tricotti verkade så enkel utan knutar. Och alla var jättefina i härliga färger.
Har ni några tips? Fördelar och nackdelar, skillnader, erfarenheter...

Hoppas på många svar! Ha en fin dag //M
Användarens profilbild
Av malibell
Men så jag stavade där, hoppas ni kan tyda!! :oops:
Användarens profilbild
Av Alven
Titta gärna in på "sjalrecensioner", där finns massor av omdömen. Själv har jag bara provar Mobyn riktigt ordentligt, och den är jag supernöjd med! :wink:
Användarens profilbild
Av malibell
Alven skrev:Titta gärna in på "sjalrecensioner", där finns massor av omdömen.
Tack för tipset, men jag hittade bara Ultimate Baby Wrap... fast jag är kanske inte så van... får kolla lite till. :? :D
Användarens profilbild
Av Alven
Nä, scrolla ner lite. Där finns de flesta märkena!
Användarens profilbild
Av malibell
Ja nu hittade jag ju! Hur tittade jag innan?! :roll: Alla utom Tricot slen... Kanske nån som vet något om denna??

Hej hej
Användarens profilbild
Av norkmedoo
hej och hallå!
jag har ju precis och nästan överallt nu lovordat pikku-ruun som jag införskaffade förra veckan!
ville bara säga det igen :D är sååå nöjd, den är så skön och snygg! :lol:

den jag köpte heter pikku-ruu böljor och jag tror att den fortfarande finns till nedsatt pris på www.sjalar.nu :twisted:

Bild
Användarens profilbild
Av nickie
malibell wrote:
>Ja nu hittade jag ju! Hur tittade jag innan?! Alla utom Tricot slen...
>Kanske nån som vet något om denna??

Jag har en tricot slen. Har dock ingen annan att jämföra med, så jag vet inte hur mycket mina åsikter är värda... :) Men jag är helt kär i min sjal. Fattar inte hur jag klarade mig utan den när stora tösen var bebis! Men, då visste jag ju inte vad jag saknade.
TS är en mjuk o go elastisk sjal. Har inte mätt den, men gissar på att den är ca 50 bred. Lång så det räcker till är den iallafall. Jag hör till de "storvuxna" (Okej, "rejält feta" är sannare...) men det är inga problem att den räcker till att knyta. Nästan så jag kan knyta i fram och sen knyta ihop ändarna igen i bak... Färgerna den finns i är väldigt behagliga. Jag har en mörkgrå själv. Hade gärna haft den vinröda egentligen, men tänker att grå är lättare att matcha till kläder av alla färger.
Innan jag bestämde mig funderade jag på att köpa en sjal från Minimundus, men jag tycker hennes sjalar har så tråkiga färger. Eller tja, det är fina färger, men inte _mina_ färger, om man så säger... Det var främst det som gjorde att det blev Tricot Slen för min del.

Jag vet inte vad de andra sjalarna du var intresserad av kostar, men TS kan du få för 549:- inkl frakt från min webshop... :) http://lilltroll.se/product_info.php?cP ... ucts_id=84
Användarens profilbild
Av Helena
Det är synd att inte någon här på forumet provat alla trikåsjalar. Det verkar inte som om man hinner ta sig igenom lika många trikåsjalar som vävda.
Själv har jag bara provat Babybundlern, den är lite tjockare och bredare än de flesta andra trikåsjalar har jag förstått. Och den har inte avsmalnande ändar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?